مدیرکل نوسازی، توسعه و تجیهز مدارس چهارمحال و بختیاری، از اجرای خشت‌گذاری نخستین مدرسه در طرح آجر به آجر در منطقه دره شیر شهرستان لردگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کامران رهی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجیهز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین مدرسه در طرح آجر به آجر در منطقه دره شیر شهرستان لردگان احداث می‌شود.

او افزود: در مرحله نخست پویش آجر به اجر که همزمان با ماه محرم و صفر در سراسر کشور اجرایی شد تعهد استان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای احداث یک مدرسه ۲ کلاسه در روستای «دره شیر فلارد» بود که این میزان با مشارکت یک مؤسسه محقق شد.


بیشتر بخوانید


رهی اضافه کرد: به منظور جمع‌آوری کمک‌های خرد برای مدرسه سازی در پویش آجر به آجر طرح من مادرم، همه بچه‌های ایران فرزندان من نیز ۹ هزار نفر از مردم نوعدوست استان مشارکت و یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال برای ساخت مدرسه در روستای سربیشه بخش بازفت شهرستان کوهرنگ کمک کردند.

او ادامه داد: عملیات خشت‌گذاری این مدرسه نیز در چند روز آینده آغاز می‌شود.

رهی گفت: هم اکنون اجرای «پویش آجر‌های مهربانی» از ابتدای ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده و خیران برای شرکت در این پویش با هر میزان توان مالی می‌توانند به سامانه www.ajorBajor.ir و یا «مهر مدرسه» http://MehreMadrese.ir مراجعه و چهارمحال و بختیاری را انتخاب کنند.

او با اشاره به اینکه در شهرستان لردگان حدود ۳۵۰ مدرسه وجود دارد، افزود: ۴۰ مدرسه از این تعداد تخریبی است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.