معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد این جنبش همواره در کنار مقاومت بوده و از جهاد ملت فلسطین و آزادسازی قدس حمایت کرده است.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه الاخبار چاپ لبنان، هیئتی از حزب الله لبنان به ریاست شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل این حزب با شماری از رهبران جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی دیدار و بر حمایت حزب الله از مقاومت، مردم و قدس اشغالی تأکید کرد.

هیئت حزب الله به ریاست شیخ نعیم قاسم دیروز با اسامه حمدان، علی برکت و احمد عبد الهادی از رهبران حماس و زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار کرد.

شیخ نعیم قاسم گفت: بنا به رهنمود‌های سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله این دیدار انجام شد تا تأکید کنیم ما در کنار مقاومت و ملت بزرگ منش و شجاع فلسطین هستیم که در رویارویی با اسرائیل، موضع شرافتمندانه‌ای دارد.

او تأکید کرد: حزب الله همواره در کنار مقاومت بوده و از جهاد ملت فلسطین و آزادسازی قدس حمایت کرده است و ما از آنان به شیوه‌های مختلف حمایت می‌کنیم و همواره به وظیفه مان همچنانکه بر ما لازم است بر اساس گام‌ها و مراحل مختلف عمل خواهیم کرد.

شیخ نعیم قاسم افزود: هرکسی که امروز می‌گوید با فلسطین است باید با مقاومت باشد کسی که با مقاومت نباشد با فلسطین نیست حتی اگر سخنان زیبایی بگوید، زیرا فلسطین نیازمند جهاد و شهادت و بخشش است.

او گفت: آنچه امروز در فلسطین اشغالی روی می‌دهد مرحله ساختن یک معادله جدید در داخل فلسطین است و این معادله بر وحدت اراضی فلسطین و حرکت یکپارچه‌ای که قدس و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و کرانه باختری و غزه را به صورت مساوی به یکدیگر پیوند می‌دهد، تأکید می‌کند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد که مقاومت و مردم و موشک‌ها با هم عمل می‌کنند تا تل آویو بفهمد ملت فلسطین امکان ندارد اشغال هیچ نقطه از این سرزمین را بپذیرد و نیز باید بفهمد قدس، مقدس‌ترین مقدسات است و همه فلسطینیان و بلکه همه ملت‌های منطقه و جهان و نیز حامیان و دوستداران مقاومت و همچنین کسانی که به فلسطین باور دارند، در کنار قدس هستند و برای فداکاری در مسیر آن آماده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار