مدیر پایانه بندر امام خمینی (ره) گفت: بررسی برای کوتاه کردن مسیر و کم شدن زمان بارگیری کامیون‌ها در بندر امام خمینی (ره) در حال انجام است.

حمیدی مدیر پایانه بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای کوتاه شدن زمان بارگیری کامیون‌ها از پایانه بندر امام خمینی (ره) و ارائه راهکار‌های مناسب برای حل این مشکل بررسی‌های انجام شد.

او بیان داشت: پایش و نظارت بر عملکرد پایانه‌ها از زمان خروج راننده و حرکت به سمت گمرک تا بارگیری، نظارت دامپزشکی، تایید محموله و صدور بارنامه انجام می‌شود که مستلزم صرف زمان ۳ الی ۴ ساعتی است و گاهی با مشکلاتی مانند قطعی اینترنت و ... روبرو می‌شود.

حمیدی در ادامه افزود: تلاش ما این است که همواره کار بارگیری و صدور بارنامه به سرعت انجام شود و با توجه به گرمی هوا موارد گله‌ و نظرات را جمع آوری می‌کنیم تا ان شاءالله به نظر قطعی در این زمینه برسیم.

پایانه بار بندر امام خمینی (ره) به عنوان یکی از پایانه های مهم و استراتژیک کشور همیشه مورد توجه رانندگان بوده است و براساس قوانین وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در پایانه‌های حمل بار از جمله پایانه بندر امام خمینی (ره) اقدامات لازم در خصوص گندزدایی و ضدعفونی کردن سطوح به صورت مستمر در طول شبانه روز در حال انجام است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.