دبیر مطبوعاتی کاخ سفید می‌گوید بررسی گزارش‌های مربوط به نگهداری کودکان مهاجر در اتوبوس در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، جن ساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید گفت دولت کاخ سفید در حال بررسی گزارش‌هایی است که کودکان مهاجر برای مدت طولانی در اتوبوس‌ها در خارج از مراکز مراقبت فدرال نگهداری می‌شوند.

 او در این باره گفت: گزارش‌های نگهداری کودکان در اتوبوس‌های خارج از مرکز وزارت بهداشت و خدمات انسانی در دالاس برای مدت طولانی خشم برانگیز و غیر قابل قبول است و استاندارد ما را برای مراقبت از کودکان برآورده نمی‌کنند. ما در حال بررسی کامل این گزارش هستیم.

این مقام کاخ سفید افزود: تا زمانی که تحقیقات به نتیجه نرسد نمی‌تواند پیامد‌های آن را پیش بینی کرد.

رسانه‌های آمریکایی به تازگی گزارش دادند که چندین کودک مهاجر برای مدت طولانی در اتوبوس‌های خارج از مرکز مراقبت‌های فدرال در دالاس، تگزاس اسکان داده شده‌اند.

در ماه آوریل، در مجموع ۱۷۱۷۱ کودک مهاجر بدون همراه از مرز‌های جنوبی وارد آمریکا شدند، که نشان دهنده افت اندکی از رکورد ثبت شده در مارس با رقم نزدیک به ۱۹۰۰۰ کودکان مهاجر بی‌همراه بود.

دولت جو بایدن به رغم شعار‌های اولیه خود برای حل مشکل پناهجویان، در ماه‌های اخیر در مواجهه با این موضوع با ناکامی بسیار روبرو بوده است.

آنچه پس از گذشت چندماه از روی کار آمدن این دولت عیان است که آن‌ها هیچ برنامه مشخصی برای حل این بحران ندارند و تبعات این بی‌برنامگی در درجه اول متوجه پناهجویان و به ویژه کودکان می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار