پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شهرآورد پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دربی پایتخت اظهار کرد: به نظرم بازی خوب و پر برخوردی بود . هر ۲ تیم برای برد به میدان آمده بودند. روحیه خوب تیم‌ها باعث جذاب‌تر شدن بازی شد. تنش برخی از بازیکنان باعث می‌شود که تمرکز داور بازی از بین برود.  این تنش‌ها باعث می‌شود تا بازیکنان نتوانند توانایی‌های فنی خود را در بازی به بهترین شکل نشان دهند و این نقطه ضعف این دیدار بود.

او ادامه داد: در نیمه اول استقلال خوب بازی کرد.  آنها با پرس، موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردند، اما گل محمدی از تفکرات خود در نیمه دوم استفاده کرد. گل محمدی در نیمه اول با رصد استقلال، نقاط ضعف آبی پوشان را پیدا کرد و به هدف خود که برد بود دست یافت  و در نیمه دوم با تعویض‌های خوب توانست برنامه تکنیکی خودش را زمین پیاده کند و ۳ امتیاز بازی را از آن خودش کند و به قهرمانی نزدیک شود.

درگیری در فوتبال رایج شده است 

کلهر درباره درگیری‌های پایان دربی گفت: به نظر من این درگیری‌ها و اعتراض‌ها در فوتبال ما باب شده است. این حرکات گریبان تیم ملی را در بازی با ژاپن گرفت. این اعتراض‌ها باعث شده است که ما در بازی‌های ملی دچار مشکل شویم. بازیکنان باید با آرامش کامل بازی کنند و کادر فنی باید به بازیکنان روحیه و آرامش بدهد. امیدوارم کسانی که در فدراسیون هستند، تدابیری در نظر بگیرند تا این اعتراض‌ها کمتر شود.

ما باید جلوی اعتراضات بی مورد به داوری را بگیریم 

پیشکسوت پرسپولیس درباره داوری این بازی گفت:  ما باید بگذاریم تا داور با تمرکز بالا قضاوت کند و از کادر داوری حمایت کنیم. ما باید جلوی این اعتراضات بی مورد را بگیریم. اگر داور این دیدار بین المللی بود از هر ۲ تیم ۳-۴ نفر اخراج می‌شدند. امیدوارم کمیته داوران  امکانات و حمایت بیشتری از داوران داشته باشد.

او درباره اینکه استقلال می‌تواند سهمیه  لیگ قهرمانان آسیا بگیرد، گفت: با توجه به  شجاعتی که فرهاد مجیدی دارد اگر از او حمایت شود، به طور حتم موفق می شود.  او در برخی از دیدار‌ها با ۲ - ۳ مهاجم بازی می‌کند و این اتفاق خوبی برای تیم استقلال است. اگر  از کادر فنی استقلال حمایت شود، شک ندارم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار