سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار این تیم مقابل پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار این تیم مقابل پرسپولیس گفت: در هر ۲ نیمه بهتر از پرسپولیس بودیم و موقعیت‌های بیشتری داشتیم. پرسپولیس از تک موقعیت خود استفاده کرد و برنده دربی شد.

او گفت: اگر پنالتی استقلال گرفته می‌شد، شرایط بازی عوض می‌شود. باید مشکل استقلال را پیدا کنم. تمرکز لازم برای گلزنی نداریم. اصلا مستحق شکست نبودیم و در کل بهتر از حریف بازی کردیم. همانطور که گفتم حق استقلال در این دیدار شکست نبود.

او در مورد اینکه استقلال برای کسب جام در این فصل چه برنامه‌ای دارد گفت: تمام تمرکز و نیروی ما روی جام حذفی است. تلاش می‌کنیم در جام حذفی پیروز شویم.

سرمربی تیم استقلال درباره اینکه سیاوش یزدانی عصبانی بود و مرتب به داور اعتراض می‌کرد گفت: من عصبانیتی در یزدانی ندیدم. وقتی شرایط بازی به نفع ما بود، توپ و زمین را در اختیار داشتیم. برخلاف روند بازی گل خوردیم. این باعث شد تا تمرکز خود را از دست بدهیم. شاید عصبانیتی که شما می‌گویید به این دلیل بود.

مجیدی بیان کرد: بابک مرادی مصدوم بود و شرایط بازی نداشت. شکست مقابل پرسپولیس برای من خیلی سخت است، چون چنین چیزی را کم تجربه کرده ام.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی افتخاری
۲۳:۳۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام اقا فرهاد ما واقعا ازت ممنونیم بابت این همه زحمات که برای تیم کشیدی ویه تیم واقعا قوی ساختی فقط به انوان یه هوادار ازت یه خواهش داریم اقا فرهاد پیروز قربانی رو به کادرت دعوت کن قطعا موفق میشید باهم بخدا یه کم خودتونفکر کنید اقا پیروز هم مثل شما بادانش وقوی هستن یه تیم رویایی بسازید ازتون خواهش میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنده چند نکته در مورد بازی به عرض خوانندگان محترم میرسانم:
1- تا مادامی که مربیان، بازیکنان و طرفداران استقلال برای توجیه ضعف چند ساله شان دنبال دشمن فرضی می باشند ما حالا حالا قهرمانیم، تنها تهدید برای پرسپولیس طرز فکر آدمی مثل محرم نودیکیا هستند، نه امثال مجیدی و قلعه نوعی که برای توجیه باختشان داستان سرایی می کنند.
2- توهین به هر پرسپولیسی و با هرسمتی شایسته همان فردی می باشد که این لفظ ها را بکار می برد. جنبه باخت داشته باشید. خودتان قضاوت کنید کری یک هوارد وزیر بی شعوری است یا فردی که خلاف، رانندگی می کند و چون فکر می کند سرمربی است باید هر جور دلش می خواهد با پلیس صحبت کند. همه می داند جناب آقای سید حسن خمینی طرفدار استقلال هست ولی اگر ایشان همین حالا کاندید ریاست جمهوری شود بنده به ایشان رای خواهم داد. اگر استقلال هم برد ایشان کری بخواند، ما هم مودب جوابشان را خواهیم داد.
3- در بین هوادران فهیم استقلال مانند تمامی تیم های دیگر قطعا تعدادی هوادار هستند که جنبه ندارند، بنده پیشاپیش به تمام کسانی که قلبا و لسانا بابت نظراتم به من هرگونه توهینی می کنند عرض می کنم خودتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای مجیدی عزیز نگران نباش همه ی ما ایرانیها می فهمیم که حمایت از کجاست انشالله حق استقلال رو در آسیا بگیر در ایران نه تنها استقلال بلکه هیچ تیم دیگری نمی تونه جلوی قهرمانی پیروزی رو بگیره اون حمایت وزارت و فذراسون رو داره وگرنه پنالتی شما بچه راحتی سوخت
به امید قهرمانی استقلال در آسیا...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۱۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
از مهم ترین دلایل نتیجه نگرفتن استقلال، شیخ دیاباته هست که ساده ترین موقعیت ها را هم نمیتونه گل کنه و بدتر اینکه نمیزاره بقیه بازیکنهای استقلال هم گل بزنه. پرس و دویدن و نرخ تبدیل ضربه سر به گل و غیره به کنار.
Iran (Islamic Republic of)
شیرامینی
۲۳:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا عارف غلامی داری و مثل فکری مرغت یپا داره همینیه ک هست...هرچند تبریک ویژه ب سلطانیفر و کمیته داوران...تو اخر عمر وزارت پرسپولیسی سلطانیفر اقای اکبری خوب خوشخدمتی کرد برا وزیر...

دراخر بزارین ببینیم اقای اکبری میتونه مثل جناب زاهدی فربیاد جلو دوربین و اصحاب رسانه از تیم استقلال و طرفداراش معذرت خواهی بکنه یا این راه رسم و شیوه مختص ب تیم حکومتیه!!!!!
آخرین اخبار