مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره پیروزی این تیم مقابل پدیده مشهد توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین کاظمی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از بازی این تیم مقابل پدیده مشهد اظهار کرد: در فوتبال ایران تیم‌ها خیلی به هم نزدیک شده‌اند. به بازی مسلط بودیم، اما شرایط به شکلی پیش رفت که در ۲۰ دقیقه اول به گل نرسیدیم.

کاظمی ادامه داد: از روزی که منصوریان هدایت آلومینیوم را قبول کرد، صحبت‌ ما این بود که هر بازی برای یک فینال است. بازی به بازی فکر می‌کردیم تا نتیجه بگیریم. برای دو بازی اخیر خیلی فکر کردیم تا بتوانیم ۶ امتیاز را بگیریم تا بعد از آن با روحیه خوب به جام حذفی برویم. برای مجموعه آلومینیوم اراک و علیرضا منصوریان مهم است که در جام حذفی نتیجه بگیریم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ارتباط با حواشی این تیم عنوان کرد: بعد از حضور علیرضا منصوریان دنبال این بودیم تا بعد از اتفاقات بازی سپاهان و جدایی سرمربی، بازیکنان را از نظر روحی تقویت کنیم.

کاظمی در مورد اظهارات مربی پدیده مبنی بر اینکه داوری به سود آلومینیوم اراک بوده است عنوان کرد: صحبت‌های او شاید فرار رو به جلو به خاطر از دست دادن سه امتیاز است، اما هر کسی اینجا می‌نشیند باید به اندازه قد و قواره خودش صحبت کند. این شخصی که در مورد داوری با سرمربی ما صحبت می‌کند جایی در فوتبال ندارد. آدم باید به اندازه قد و قواره‌ خودش صحبت کند و بداند در مورد چه کسی صحبت می‌کند.

او افزود: ما همیشه به داور احترام گذاشته‌ایم. امروز صحنه‌ای بود که می‌توانست به نفع ما پنالتی گرفته شود، اما هیچ اعتراضی نکردیم و به بازی ادامه دادیم. همیشه تلاش کردیم به داور کمک کنیم و به او احترام بگذاریم. امیدوارم همه جایگاه خودشان را حفظ کنند و در مورد شخص دیگری صحبت نکنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار