کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی ازآمادگی گروه‌های مقاومت برای جنگی دو ماهه و دارا بودن، ۱۴ هزار راکت خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری شهاب، تلویزیون اسرائیل از آمادگی طولانی مدت نیرو‌های مقاومت در صورت ادامه جنگ غزه خبر داد.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دستگاه اطلاعاتی اسرائیل به سطوح سیاسی در خصوص حوادث شهر قدس و پیامد‌های آن هشدار داده و اعلام کرده گروه‌های مقاوکت آماده جنگی دوماهه بوده و دارای ۱۴ هزار موشک اند.

پیشتر نیز «ابوعبیده» سخنگوی «کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس پس از اولین حمله موشکی گسترده به تل‌آویو به مقامات رژیم صهیونیستی در بخشی از اظهارات خود اشاره کرد که در این حمله تنها از تعداد کمی از موشک‌های مقاومت استفاده شده است.

بر اساس گزارشها، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که طی عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین در چهار روز گذشته، حدود ۲۰۰۰ فروند موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
برای 2 ماه راکت ذخیره دارن.این مدت هم هرچی دوباره میسازن بماند و ان شاء الله دولت روحانیجرات بخرج داده و قاطعانه حمایت کنه.آقا امیرالمومنین اکثر وعده های غذایی را نان خالی یا نان و نمک و یا نان و شیر تناول میفرمودن.اگر گوسفنی را ذبح میکردن فقرا را نیز در خوردن آن شریک میگردانیدن.همدردی با نیازمندان خصلت بارز آقا بود.آیا ما هم شیعه آقا امیرالمومین هستیم؟از فقرا و مظلومین و ستمدیدگان حمایت میکنیم؟آیا اگر کسی گرسنه باشد برای همدردی با او خودمان را گرسنه نگهمیداریم؟آیا حاضریم فقط و فقط یک شب بخاطر همدردی با فقرا گرسنه بخوابیم؟
آخرین اخبار