آیت الله حسینی همدانی گفت: تقاضای جدی ما این است که دولت مذاکرات را به انتخابات پیش رو گره نزند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت‌الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های این هفته خود گفت: در مذاکرات وین ولو آمریکا در آن حضور ندارد اما نظراتش را جهت برجام دو و سه و چهار توسط اروپایی‌ها که دشمنییشان کم تر از آمریکا نیست القاء می‌کند.

امام جمعه کرج افزود: ایران چون تعهدات خودش را انجام داده عجله‌ای ندارد، اما دستگاه دیپلماسی باید به تذکر رهبری توجه تام داشته باشد که نباید اجازه دهد مذاکرات این دوره فرسایشی شود و آن‌ها بهانه‌تراشی کنند، چون نتیجه حداقلی خواهد شد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: تقاضای جدی ما این است که دولت مذاکرات را به انتخابات پیش رو گره نزند لذا همه باید به این موضوع توجه داشته باشند و دولت هم مواظب این مسئله باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری بابیان این که در روزهای اخیر اخباری مبنی بر گفتگوهای ایران و عربستان در عراق به گوش رسید و چند روز بعد تائید شد افزود: بالاخره امروز عربستان باآن‌همه ثروت و وابستگی به قدرت‌های دیگر سیادتی برجهان عرب و قدرتی در منطقه ندارد یعنی درواقع کلاه او پشم ندارد.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: امروز مظلومیت یمن دامن او را گرفته و گرفتارش کرده به‌طوری‌که نجات خودش را و لو تاکتیکی در تعامل با ایران می‌بیند. 

او افزود: ایران هم به‌عنوان قدرت برتر منطقه و غرب آسیا که به‌واسطه مقاومت اسلامی و ایثار مدافعان حرم و خون پاکانی چون حاج قاسم سلیمانی عزیز به دست آورده از مذاکره استقبال می‌کند و ان‌شاءالله افرادی که به مذاکره رفتند مواظب همه جهات هستند و خواهند بود که منافع ایران از بین نرود.

امام جمعه کرج گفت: توجه داشته باشید که شورای شهر باید مجموعه‌ای از افراد با کارایی‌های مختلف که به درد مدیریت شهری بخورند باشد لذا به سابقه کاری و رشته تحصیلی و توانائی‌های افراد در این زمینه‌ها توجه داشته باشید و الا فرد خوبی باشد اما از عمران و شهرسازی و شهرداری اطلاعی نداشته باشد که ضرر خواهد زد و به‌راحتی سرش کلاه می‌گذراند و فقط آدم خوبی بودن که ملاک نیست.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود:  آدم خوبی بودن که فقط کفایت نمی‌کند باید کارایی‌های لازم را داشته باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز گفت:  افرادی که در مسائل فرهنگی و اجتماعی توانمند هستند هم باید در مجموعه باشند و ما به آن‌ها هم احتیاج داریم.

او گفت: همه افراد را نباید از یک سنخ انتخاب کرد و در هر شهری هر تعدادی که نیاز است باید از توانمندی مختلف در آن مجموعه‌ها قرار بگیرد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه عکس گرفتن و عکس داشتن باکسی دلیل بر تائید او نیست افزود: دیدم بعضی‌ها عکسی را که با من داشتند نشر دادند و نوشتند مثلاً کاندیدای… کأن می‌خواهد بگوید که من دارم او را تائید می‌کنم.

امام جمعه کرج گفت: یادتان باشد هرکس از عکس این استفاده را خواست بکند قطعاً من او را تائید نمی‌کنم یعنی قطعاً به آن شخص رأی ندهید و کسی که از یک عکس این‌طور سوءاستفاده می‌کند قطعاً به درد هیچ کاری نمی‌خورد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به این که مواظب باشید به اسم وحدت و ائتلاف و وحدت ائتلاف و ائتلاف وحدت و از این‌جور اسامی موجبات تفرقه به وجود نیاید، گفت: دوستان واقعاً این اسامی را بی‌مسما نکنند و اگر می‌خواهید کاری کنید دورهم جمع شوید و باهم کاری را انجام دهید تشقیق شقوق و انشقاق ثمری ندارد، بالاخره تضارب آرا بکنید به یک جمع‌بندی برسید.

او افزود: اسم درست کردن و هرکدام ۵۰ نفر دنبال خودمان بکشیم ثمره آن‌چنانی برای مردم ندارد.

خطیب نماز جمعه کرج گفت: آدم‌های پای‌کار درست‌وحسابی و سیاسی نه به معنای بد کلمه که توانمند هستند این‌ها را جمع کنید و همه هم اتفاق داشته باشید. بیایید شهر و استان را نجات دهید.

آیت الله حسینی همدانی افزود: من این را مربوط به‌کل استان عرض می‌کنم و ما مشکلات فراوانی داریم وثروت زیادی هم داریم، این منطقه ثروتمند است . بی‌پول نیست.

او گفت: اما بدی مدیریت و افکاری که می‌بینید هست باعث می‌شود که سرمایه‌ها هدر برود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.