امام جمعه بوشهر گفت: جنایات صهیونیسم در فلسطین اشغالی و عملیات تروریستی در افغانستان و کشته و مجروح شدن صدها مسلمان مظلوم را محکوم می‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه این هفته خود بیان کرد: عید فطر شروع مراقبت از گنج معنویت خویش در مقابل تهاجم گناهان و دوری از خداوند است.

او عنوان کرد: عید فطر روز نیل انسان از صراط صیام به درجات عالیه انسان تراز خداوند رحمان است. عید خدایی شدن در ماه رمضان و آغاز خدایی ماندن در سایر ماه‌های دیگر است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: اعیاد اسلامی مانند عید فطر، عید قربان دارای ابعاد تربیتی است که موجب ارتقای سطح معرفت و سامان یابی الهی شخصیت انسان می‌شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه عید فطر عید بازگشت انسان به محبوبیت الهی و قرار گرفتن در مقام پاکی از گناهان و اوج کسب ثواب بی کران است افزود: عید فطر روز به فطرت دینی خود بازگشتن و با خدای خود عهد عبودیت بستن است.

او با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز به تحول خواهی و تحول آفرینی دارد. تحول یعنی ایجاد یک حرکت جهشی و جهادی در همه بخش‌های اداری کشور و بخش‌های حکمرانی و سبک زندگی عمومی و منطق آن تقویت خطوط اصلی انقلاب و حرکت به سوی آرمان‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  با بیان اینکه جوانان راه منحصر به فرد ایجاد تحول بوده و افراد کارآموزده و مجرب در کنار آنان موجب تقویت این راه خواهد بود ادامه داد: انتظار ما از تشکل‌های دانشجویی تقویت بنیه دینی و انقلابی و تهذیب نفس است.

صفایی بوشهری گفت: انتخابات پرشور و حضور حداکثری و مشارکت بالا موجب تقویت نظام و دولت و امنیت کشور خواهد شد و در مرحله دوم انتخاب فردی شایسته برای تصدی امور است.

او ادامه داد: جنایات صهیونیسم جنایتکار و غاصب در فلسطین اشغالی و عملیات تروریستی در افغانستان و کشته و مجروح شدن صد‌ها مسلمان مظلوم را محکوم می‌کنیم.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: بی تردید در این جنایت فاجعه بار آمریکا، کشور‌های استعمار گر اروپایی، مجامع حقوق بشری، شورای امنیت و کشور‌های مرتجع عربی شریک و در تاریخ منفور بوده و در آینده نزدیک پیامد‌های آن را خواهند دید.

صفایی بوشهری گفت: بار دیگر از کادر درمان در تمامی مراکز پزشکی استان در تمامی عرصه‌های درمانی به ویژه بیماری ویروس کرونا تشکر و قدردانی می‌نمایم و همگان را به مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی توصیه می‌نمایم.

او از تلاش تمامی نهاد‌های فرهنگی مانند سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، سپاه پاسداران، هیئت‌های مذهبی، مساجد، حوزه‌های علمیه، روحانیت گرانقدر، ائمه جمعه و ستاد‌های نماز جمعه، مجمع قاریان قرآن، جامعه مداحان، تکایا و بقاع متبرکه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، کانون فرهنگی و هنری مساجد، شورای رسیدگی به امور مساجد، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، کمیته امداد، ستاد عتبات عالیات، مؤسسه فرهنگی ورزشی شهرداری، خیرین و مراکز خیریه و به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و صدا و سیمای مرکز استان بوشهر به جهت تولید و ارائه برنامه فرهنگی در ماه مبارک رمضان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.