مدیر حوزه‌های علمیه برادران سیستان وبلوچستان گفت: ثبت نام حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رمضانی مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان با بیان این مطلب گفت:۱۲ مدرسه علمیه برادران در شهر‌های زاهدان، زابل، زهک، ایرانشهر، دلگان، بزمان و چابهار پذیرای متقاضیان با حداقل سطح تحصیلات برای داوطلبان ورودی سال هشتم، دیپلم و دانشگاهی است.

رمضانی با اشاره به اینکه در کشور حدود ۴۰۰ رشته و گرایش تحصیلی تا سطح ۴ (دکتری) و در ادامه اجتهاد در حوزه‌های علمیه وجود دارد گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در سیستان و بلوچستان نیز در چند سال آینده ۹۰ رشته‌ی تحصیلی خواهیم داشت.

او ادامه‌داد:در حال حاضر ۱۰۰۰ نفر در حوزه‌های علمیه برادران استان مشغول به تحصیل هستند و از مهر ماه امسال رشته‌های تخصصی در زمینه علوم اسلامی و انسانی ایجاد می‌شود.

عرب خالص مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان نیز با اشاره به اینکه زمینه تحصیل خواهران در ۱۴حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان فراهم شده است گفت: خواهران متقاضی در شهر‌های هیرمند، زهک، زابل، زاهدان، خاش، سراوان، ایرانشهر، دلگان، بزمان و چابهار با مراجعه به این مدارس میتوانند کار‌های ثبت نام و ادامه تحصیل خود را انجام دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار