رژیم صهیونیستی اعلام کرد انتشار خبر حمله زمینی به غزه ناشی از اشتباه ترجمه‌ای بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آر تی، در پی انتشار گزارش‌هایی در خصوص حمله زمنی ارتش اسرائیل به نوار غزه، کانال ده رژیم صهیونیستی اعلام کرد هیچ حمله زمینی از سوی ارتش اسرائیل در هیچ منطقه‌ای در غزه صورت نگرفته است.

شرکت پخش همگانی اسرائیل که رسانه دولتی این رژیم محسوب می‌شود، با تکذیب خبر حمله زمینی به نوار غزه اعلام کرد آنچه در حساب رسمی سخنگوی ارتش منتشر شد، ناشی از اشتباه ترجمه‌ای بوده است.

این در حالی است که روزنامه وال استریت ژورنال نیز به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود: عملیات زمینی در نوار غزه آغاز شده است.

شب گذشته «افیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در حساب توییتری خود اعلام کرده بود: نیرو‌های زمینی و هوایی در این ساعت حملات را به نوار غزه به انجام می‌رسانند.

خبرگزاری رویترز به نقل از ساکنان محلی در شمال نوار غزه اعلام کرده بود که آن‌ها هیچ نشانه‌ای از حضور نیرو‌های صهیونیستی داخل نوار غزه مشاهده نکرده اند؛ اما از حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید صحبت کردند.

از سوی دیگر، «گردان‌های قسام» شاخه نظامی جنبش حماس از بمباران اشکلون، اسدود، بئرالسبع و سدیروت با ۵۰ موشک خبر داد.
درگیری‌های فلسطین و اسرائیل از هشتم مه با تشدید شدید تنش‌ها همراه بوده که این مسأله پس از آغاز درگیری‌هایی در منطقه حرم شریف قدس و محل شیخ جراح کلید خورد. این درگیری‌ها پس از آن صورت گرفت که رژیم صهیونیستی اقداماتی را برای اخراج خانواده‌های فلسطینی از خانه هایشان به اجرا در آورد

روز دوشنبه نیرو‌های اسرائیلی بمباران گسترده‌ای را به نوار غزه به انجام رساندند؛ به طوری که گفته شد صد‌ها اهداف در غزه هدف گرفته شد. وزارت بهداشت غزه تا کنون از شهادت ۱۱۵ نفر از جمله ۲۷ کودک خبر داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار