مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از برق رسانی به تمامی باغات سرکان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شیرزاد جمشیدی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از آغاز ۷ طرح برق رسانی و تأمین روشنایی معابر با اعتبار ۴ میلیارد تومان در تویسرکان خبر داد.

او با اشاره به تخصیص ۴ میلیارد تومان به طرح های کلنگ زنی شده عنوان کرد: در این طرح ها، برق رسانی به مسیر اصلی چاه‌های آب روستای فریازان به طول ۴ کیلومتر و با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان، برق رسانی به چاه‌های آب باغات روستای سگاوی به طول ۱/۵ کیلومتر با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان و برق رسانی به باغات روستای رودآور به طول ۳/۴ کیلومتر و نصب ترانس با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان عملیاتی می‌شود.

جمشیدی برق رسانی به باغات منطقه گنبد به طول ۱/۵ کیلومتر و دو دستگاه ترانس با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان، برق رسانی به باغات محله پایین سرکان به طول ۳۵۰ متر و نصب یک دستگاه ترانس با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان، ساخت شبکه روشنایی گنارگذر شهر تویسرکان با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و اصلاح و بهینه سازی شبکه روشنایی معابر روستایی تویسرکان با اعتبار یک میلیارد تومان را از دیگر طرح ها برشمرد.

او  یادآور شد: علاوه بر پروژه‌های عنوان شده، ۲ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات داخلی شرکت به سایر طرح های شبکه توزیع برق شهرستان تویسرکان تخصیص یافته است که بخش عمده‌ای از این اعتبار برای جایگزینی شبکه سیمی به کابل خود نگهدار در روستا‌ها و حاشیه شهر تویسرکان اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به منابع تخصیص یافته برای اجرای این طرح ها گفت: هزینه اصلاح و بهینه سازی و جابه جایی شبکه توزیع برق ۲۵ روستا از محل اعتبارات تملک دارایی و از محل اعتبارات بند «د» و طرح های توسعه شبکه برق شهری و روستایی تویسرکان تأمین می‌شود که امید است تمام طرح ها تا پایان آبان ماه به مرحله عملیاتی برسند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.