سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: باید دیدار فردا مقابل پرسپولیس را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا دوباره به کورس بازگردیم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: مسلما بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم. با اینکه چند موقعیت خوب در دیدار با ذوب آهن داشتیم اما این بازی را با شکست پشت سر گذاشتیم.

او افزود: بازی فردا را باید با پیروزی پشت سر بگذاریم تا دوباره به کورس قهرمانی بازگردیم.


بیشتر بخوانید


مجیدی گفت:تیم پرسپولیس بر اساس تفکرات سرمربی بسته شده و اکنون استقلال ۲ سال است که بازیکنانش با نظر سرمربی جذب نمی‌شوند البته نه اینکه بازیکنان بدی در استقلال باشند نه اینطور نیست چرا که در حال حاضر ما در یک پست ۵ بازیکن خوب داریم، اما در پستی که یک بازیکن داریم در صورت مصدومیت بازیکن جایگزین نداریم.

سرمربی استقلال ادامه داد: بهتر است برای باشگاه بزرگی همچون استقلال تیم بر اساس تفکرات مربی بسته شود وگرنه بازیکنانی که اکنون در استقلال هستند بسیار با کیفیت هستند. به هواداران قول می‌دهم برای سال بعد تیم مورد نظر آن‌ها را ببندم.

او افزود: استراتژی ما این است که بازی فردا ببریم و بازیکنان ما باید با هوش باشند، چون حریف کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و باید ما بازی را برنده شویم.

مجیدی گفت: ما به خاطر اینکه در آسیا بازی های خود را هر سه روز یک بار برگزار می کردیم، تیممان تحلیل رفت. بسیار خوشحال هستم که با آبادی (پزشک جدید استقلال) آشنا شدم و وی در رقابت‌های آسیایی نزد ما آمد و او چیزی بالغ بر ۳۰ هزار یورو دارو به امارات آورد و تیم ما را نجات داد. اما تیم ما در آسیا تحلیل رفت، ولی به خوبی توانستیم بازی‌های آخر را مدیریت کنیم.

او بیان کرد: بحث دفاع تیمی در استقلال مطرح است و انشالله ضعف در دفاع را رفع می‌کنیم.

سرمربی استقلال گفت: درباره بحث مدیریت باشگاه اصلا صحبت نمی‌کنم، چون تمرکز من و بازیکنانم بر هم می‌خورد و پس از بازی در این باره صحبت می‌کنم. من خیلی از مواقع سکوت می‌کنم، اما کار‌هایی انجام می‌شود که من مجبور به صحبت می‌شوم. الان به من اعلام کردند اما آبادی نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند. مشکلاتی در عربستان پیش آمد که من نخواستم بگویم پزشک قبلی چه بر سر تیم در عربستان آورد. اکنون هراتیان اجازه نمی‌دهند دکتر ما روی نیمکت بنشیند. به نظر من باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی احتیاجی به این کار‌ها ندارند. ما بازیکنان خودمان رو به زمین می‌فرستید تا مثل یک مرد بازی کنند. ما قصد تغییر در رسانه باشگاه را داشتیم که گفتند از وزارت ورزش و جوانان مبین اجازه تغییر نمی‌دهند. اصلا او چه کاره است که درباره استقلال تصمیم می‌گیرد. همین کار‌ها را کردید که استقلال ۲ سال با دلال‌ها بسته می‌شود.

او ادامه داد: هراتیان چه کاره است که درباره نیمکت من تصمیم می‌گیرد. من به بزرگ‌تر از هراتیان هم اجازه نمی‌دهم برای نیمکت من تصمیم بگیرد. لزومی ندارد قبل دربی این کار‌ها را انجام دهند.

مجیدی افزود: جالب است پزشکی که در تیم ملی المپیک حضور و مجوز داشته اکنون در دربی، مدارکش توسط ایفمارک تایید نمی‌شود. دکتر آبادی مدارکش از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید شده، اما سازمان لیگ یا ایفمارک ما تایید نمی‌کند؟! این کار‌ها زشت است و دوره اش تمام شده است. من اجازه نمی‌دهم فردی درباره استقلال تصمیم بگیرد. امیدوارم این مسائل حل شود و تیم‌ها بازی‌های جوانمردانه داشته باشند

سرمربی استقلال بیان کرد: بازی دربی را نمی‌توان پیش بینی کرد، اما فکر می‌کنم بازی زیبا از هر ۲ تیم به نمایش گذاشته می‌شود تا هواداران لذت ببرند.

سرمربی استقلال گفت: کریم زاده و رضاوند را در اختیار نداریم و اسماعیلی را رصد می‌کنیم، اما فکر می‌کنم هر بازیکنی فردا در زمین باشد بهترین کار را ارائه می‌دهد.

او درباره وضعیت سید جلال حسینی گفت: ترجیح می‌دهم درباره بازیکن تیم حریف صحبتی نکنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ذوب آهن ذوبتون کرد شکست سرورتون باشه تو خواب
Iran (Islamic Republic of)
شهلا
۲۰:۳۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط باید که کافی نیست باید توانش رو هم داشته باشید که ندارید
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۵:۵۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
حیف شد استقلال کمالوند رو از دست داد. موفقیت های قبلی مدیون کمالوند بود.
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۵:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
کورس قهرمانی برای کسب رتبه اول یا رتبه سوم ؟؟؟؟
آخرین اخبار