حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد در نماز عید فطر ، حضوری پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را تداوم آرمان های انقلاب عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در نماز عید فطر این شهر با اشاره به اینکه انتخابات سرنوشت ملت را رقم میزند، گفت: حضور یکپارچه مردم امتداد راه جمهوری اسلامی را تداوم می‌بخشد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد با دعوت حداکثری از مردم سمنان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: نباید ناامیدی در بین مردم برای شرکت در انتخابات رخ دهد زیرا اگر امروز ما انتخاب نکنیم دیگری انتخاب خواهد کرد.

او تاکید کرد: انتخاب یک فرد مدیر و مومن که معتقد به توانمندی های داخلی باشد بهترین انتخاب است و مبادا فردی انتخاب شود که به نیروی های بیگانه برای حل مشکل کشور وابسته باشد و راه حل خروج از مشکلات را بیگانگان بداند.

امام جمعه موقت سمنان جنایات های اخیر صهیونیست ها در مقابل فلسطین و همچنین شهادت دانش آموزان افغانستان را محکوم کرد و گفت: نفرین بر افرادی که هنوز از اسراییل حمایت می کنند؛ دیگر ظلم صهیونیست ها بر کسی پوشیده نیست و حمایت از فلسطینی ها یک امر انسانی و دینی به حساب می آید و امید است روزی جریانات غیرانسانی با پایان یافتن عمر استکبار جهانی پایان یابد.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: نماز فطر ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار