امام جمعه خرم آباد گفت: انتخابات صحنه رفاقت و رقابت است و مردم با حضور پرشور در این رویداد مهم دشمنان نظام اسلامی را مایوس خواهند کرد.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سید" احمدرضا شاهرخی" امام جمعه خرم‌آباد و نماینده ولی فقیه در لرستان در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلی الغدیر شهرستان خرم‌آباد اظهار داشت: آن‌هایی که از ابتدای انقلاب نقشه برای از بین بردن نظام را تدارک دیدند و جنگ هشت ساله را تحمیل کردند و فتنه‌هایی را طراحی کردند به دنبال فضاسازی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: باید مراقب بود که صحنه پرشور انتخابات با رقابت و رفاقت صورت گیرد، زیرا دشمنان می‌خواهند این صحنه را به رقابت‌های همراه با کینه تبدیل کنند.

او گفت: امروز دشمن کینه را دنبال می‌کند، تفرقه و اختلاف نابود کننده است و باید با انتخاب رییس جمهور و افراد شورا‌های اصلح آینده خوبی را رقم بزنیم و دشمن را به عقب برانیم.

امام جمعه خرم آباد افزود: باید از کسانی که برای برگزاری پرشور انتخابات شرکت می‌کنند تشکر کرد و مردم بدانند که حضور پرشور آنان موجب عزت و سربلندی نظام و ناامیدی دشمنان خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی  در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان شاهد بودیم که دشمنان جنایتکار در منطقه چگونه به مسلمانان ظلم می‌کنند لذا تنها راه مقابله با استکبار مقاومت می‌باشد.

او گفت: جنایتکاران اشتغالگر قدس مانع برگزاری نماز در مسجد الاقصی شدند، اما جوانان فلسطینی توانستند آن‌ها را به عقب برانند و امروز مسلمانان با حمایت مقاومت بیدار شدند و میدانند که مذاکره راه به جایی نخواهد برد.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.