درصورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، درروز‌ها و هفته‌های آینده احتمال طغیان شیوع ویروس هندی در استان اصفهان وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بهروز کلیدری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اظهار نگرانی از شکل گیری جهش جدید کرونا با توجه به تعطیلات پیش رو گفت: با توجه به اینکه جهش جدید ویروس که همان هندی است در استان‌های مجاور شناسایی شده است، اگر هم استانی‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنندشاهد موج جدید شیوع ویروس خواهیم بود.

او درادامه با اشاره به رنگ بندی جدید کرونا در استان اصفهان افزود:الان دو شهرستان شهرضا و دهاقان کماکان در وضعیت قرمز کرونایی (بسیار پرخطر) قرار دارد، ۲ تا ۳ شهرستان رنگ زرد (خطر متوسط) و بقیه نارنجی (پرخطر) است.

کلیدری ادامه داد: در واقع تعداد تست‌هایی که در دو شهرستان شهرضا و دهاقان مثبت می‌شود و تعداد بیمارانی که کماکان در بیمارستان‌های این دو شهرستان بستری متأسفانه بالاست.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، موج چهارم کرونا از غرب استان اصفهان شروع شد مرکز استان را در بر گرفت و حالا جنوب استان را کماکان در میان خود دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.