در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۲۱)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید

دانلود برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش AZ Screen Recorder 5.8.16

برنامه AZ Screen Recorder نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید از صفحه گوشی خود فیلمبرداری کنید. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید در حال فیلمبرداری از صفحه گوشی، با میکروفن موبایل صدای خود را ضبط کنید و فیلم آموزشی، تبلیغی بسازید.

برنامه فوق‌العاده AZ Screen Recorder به گیمرها اجازه می‌دهد در صورت تمایل هنگام بازی با گوشی خود از مراحل طی شده ویدئو ضبط کنند و یا آن را به صورت زنده استریم کنند. این نرم افزار از دوربین جلو هنگام ضبط فیلم از صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند و افراد می‌توانند با کمک این قابلیت همانند یک استریمر حرفه‌ای بازی خود را به صورت زنده در فضای مجازی به نمایش بگذارند. برنامه AZ Screen Recorder همچنین به افراد اجازه می‌دهد کیفیت ویدئوهای ضبط شده را انتخاب کنند تا در زمان ارسال حجم کمتری داشته باشند.

دانلود AZ Screen Recorder
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود آیکون پک تریپی Trippy Icons مخصوص اندروید

یکی از مواردی که افراد زیادی به آن توجه بسیار دارند، داشتن رابط کاربری جذاب برای تلفن همراه است. از مواردی که در جذاب شدن رابط کاربری کمک می‌کند، آیکون‌های جذاب است و هدف آن جلوگیری از خستگی کاربر در حین کار با تلفن همراه است.

نرم‌افزار Trippy Icons از جمله نرم‌افزارهایی است که در تغییر رابط کاربری دستگاه به کمک شما می‌آید و به راحتی می‌توانید تعداد زیادی از آیکون‌های خوش رنگ و لعاب را در دسترس داشته باشید. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید محیط تلفن همراه خود را تغییر دهید و آن چیزی که دوست دارید را خلق کنید.

از ویژگی‌های بارز این نرم‌افزار می‌توان به تعداد بالای آیکون‌های جذاب آن اشاره داشت، چراکه بیش از ۳۵۰۰ آیکون متنوع و گوناگون در دل این نرم افزار فوق العاده تعبیه شده و برای دسترسی به آن‌ها با هیچ‌گونه محدودیتی رو به رو نخواهید بود. بهتر است در نظر داشته باشید به‌جز آیکون‌های موجود در این اپلیکیشن، بیش از ۱۴ تصویر زمینه با کیفیت QHD نیز موجود است و هماهنگی خوبی با آیکون‌ها دارند. در‌حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ‌گونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

آیکون پک تریپی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود مترجم تصویری زنده و هوشمند Camera Translator 1.9.6

در نسل‌های جدید و با پیشرفت دنیا، سفر به دیگر نقاط جهان از همیشه سریع‌تر شده و بسیاری از افراد سالانه به کشور‌هایی با زبان متفاوت سفر می‌کنند. این اشخاص ممکن است در سفر خود بخواهند جملاتی را ترجمه کنند و یا متنی را از روی مجله یا روزنامه بخوانند. برخی دیگر امکان دارد بخواهند کتابی را به زبانی متفاوت بخوانند، اما متوجه تمام کلمات نوشته شده در آن نباشند.

از این رو نرم افزار‌های مختلف زیادی مانند گوگل ترنسلیت وجود دارند که کار کاربران را راحت سازند. یکی از برنامه‌هایی که به افراد در ترجمه متون بسیار کمک می‌کند نرم افزار Camera Translator است. این برنامه با استفاده از دوربین گوشی متن‌های نوشته شده را تشخیص می‌دهد و در لحظه آن‌ها را ترجمه می‌کند.

نرم افزار مذکور توسط شرکت EVOLLY.APP ساخته شده و از ۱۵۰ زبان مختلف دنیا پشتیبانی می‌کند. برنامه Camera Translator با استفاده از فناوری OCR متن‌های موجود روی اجسام و اشیاء مختلف را ترجمه می‌کند یا ترجمه نام آن‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

دانلود Camera Translator

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Zwart – Black Icon Pack 21.5.6 – آیکون پک اندروید

رابط کاربری یکی از مهم‌ترین لایه‌های بخش نرم افزاری تلفن هوشمند به حساب می‌آید که به طور کامل توسط کارشناسان خاص این رشته طراحی، تولید و توسعه داده می‌شود. رابط کاربری در نسخه‌های اخیر اندروید تغییرات زیادی داشته است اما هنوز هم برخی از افراد از آیکون‌های برنامه‌های خود لذت نمی‌برند. اگر رابط کاربری یک گوشی از طراحی مناسبی بهره نبرد موجب سردرگمی و عدم تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود.

با نرم‌افزار Zwart – Black Icon Pack تصویر پس‌زمینه، نحوه قرارگیری فولدر‌ها، بسته‌های آیکونی مختلف، افکت‌های جذاب، ویجت‌های متنوع، کنترل رنگ و فونت منو‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا به هر نحوی که علاقه دارید، محیط تلفن هوشمند خود را شخصی‌سازی کنند. از ویژگی‌های این آیکون پک باید به حجم مناسب و ظاهر بسیار جذاب ساخته شده برای نرم افزارها اشاره کرد.

قیمت اپلیکیشن Zwart – Black Icon Pack در گوگل‌پلی ۱۰ دلار است و توانسته امتیاز خوبی را به وسیله کاربران دریافت کند. اما در‌ حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

دانلود Dove Icon Pack 1.1-8 – آیکون پک سبک اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Instagram 186.0.0.0.79 – برنامه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Text Scanner 7.3.2 –برنامه اسکن و استخراج متن

از گذشته تاکنون مدارک و رسیدها از اهمیت بالایی برخوردار بودند به طوری که افراد برای حفاظت و نگه‌داری از آن‌ها دقت بالایی را به خرج می‌دادند. با گذر زمان و رشد فناوری شرکت‌های مختلف تصمیم گرفتند با ارائه نرم افزارهای جدید مدارک را در گوشی‌های هوشمند جای دهند و حفاظت از آن‌ها را ساده سازند.

نرم افزار Text Scanner [OCR] Premium یکی از نرم افزارهای بسیار پرقدرت اندرویدی است که امکان اسکن سریع متن را از طریق دوربین گوشی دارد. در این نرم افزار تنها کافی است کاربر دوربین گوشی خود را روی متن مورد نظر بگیرد و پس از اسکن متن توسط دوربین، عکس اسکن شده را از گالری خود پیدا کند.

گفتنی است؛ این برنامه از ۵۰ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و افراد می‌توانند متون با زبان‌های دیگر را نیز به سادگی اسکن کنند.

دانلود Text Scanner

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Firefox Nightly for Developers 90.0a1 – مرورگر در حال توسعه فایرفاکس

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Nightly

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود اپلیکیشن نشان Neshan 9.7.0 مخصوص اندروید

ممکن است افراد در بسیاری از مواقع گذرشان به مکان‌هایی بیفتد که هیچ آشنایی با آنجا نداشته و قادر به یافتن مسیر خود نباشد؛ اما چند سالی است که بازار مسیریاب‌ها بین کاربران داغ شده و افراد زیادی برای یافتن مسیر درست خود از این نرم افزارها استفاده می‌‌کنند.

علاوه بر نمونه‌های خارجی مسیریاب‌ها، چند وقتی است که شرکت‌های داخلی نیز وارد این حوزه شده‌اند و توانسته‌اند به موفقیت بسیار خوبی در این حوزه دست پیدا کنند. یکی از مسیریاب‌های داخلی، نقشه نشان است که به واسطه قابلیت‌‎های مختلف خود توانسته به محبوبیت بسیار خوبی در بین کاربران دست پیدا کند.

دانلود Neshan

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Google Play services 20.50.66 – نرم افزار گوگل پلی سرویس

نرم افزار Google Play services به عنوان مکملی برای اکثر ابزار‌ها و برنامه‌هایی است که توسط شرکت گوگل طراحی و به بازار عرضه شده است. نرم افزار‌هایی مانند Hangouts که ابزاری برای چت صوتی و تصویری می‌باشد برای اجرا شدن به این برنامه مکمل نیاز دارد چرا که بدون وجود آن نمی‌توانید از این برنامه پرطرفدار استفاده کنید.

با دانلود این ابزار کارآمد از این پس امکان استفاده تمام برنامه‌های گوگل بدون هیچ مشکلی برای شما به وجود خواهد آمد.
دانلود Google Play services 20.12.75 – نرم افزار گوگل پلی سرویس
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود نسخه تیره آیکون پک مدرن گرادیانت Gradient Dark Icon Pack 1.0.2

یکی از مواردی که افراد زیادی به آن توجه دارند، داشتن رابط کاربری جذاب برای تلفن همراه است. از مواردی که در جذاب شدن رابط کاربری کمک می‌کند، آیکون‌های جذاب است و هدف آن جلوگیری از خستگی کاربر در حین کار با تلفن همراه است.

نرم‌افزار Gradient Dark Icon Pack از جمله نرم‌افزارهایی است که در تغییر رابط کاربری دستگاه به کمک شما می‌آید و به راحتی می‌توانید تعداد زیادی از آیکون‌های خوش رنگ و لعاب را در دسترس داشته باشید. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید محیط تلفن همراه خود را تغییر دهید و آن چیزی که دوست دارید را خلق کنید.

از ویژگی‌های بارز این نرم‌افزار می‌توان به تعداد بالای آیکون‌های جذاب آن اشاره داشت، چراکه بیش از ۸۹۰ آیکون متنوع و گوناگون در دل این نرم افزار فوق العاده تعبیه شده و برای دسترسی به آن‌ها با هیچ‌گونه محدودیتی رو به رو نخواهید بود.

دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.