محمد دحلان در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی اعلام کرد غزه به قبرستان نتانیاهو بدل خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آر تی فرمانده جدا شده از جنبش فتح فلسطین در مصاحبه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی دوباره شکست خواهد خورد و غزه به قبرستان نتانیاهو بدل خواهد شد.

محمد دحلان، فرمانده جدا شده از جنبش فتح در مصاحبه با شبکه الغد اعلام کرد حوادثی که در فلسطین در حال رخ دادن است نشان می‌دهد که ملت فلسطین زنده است.

او با بیان اینکه نتانیاهو بر سر دولت می‌جنگد و سرنوشت او زندان خواهد بود، افزود: نتانیاهو به دنبال تصاویر پیروزی جعلی بر فلسطینیان است. وی ادامه داد: استواری فلسطینی‌ها به چیز‌های زیادی نیاز دارد و ما آن را به عنوان شهروند رها نخواهیم کرد.

دحلان با اشاره به ارزش بیت المقدس در آگاهی جمعی فلسطین، افزود: نتانیاهو در گذشته درباره بیت المقدس تصمیمات اشتباهی اتخاذ کرده و همان کاری را که انجام داده است تکرار می‌کند.او در ادامه اضافه کرد: نتانیاهو یک آزمایش خونین را برای صندلی خود در ریاست دولت تکرار می‌کند، و او فقط به فکر ماندن در سمتش است در حالیکه بدنبال پیروزی جعلی است، اما تجارب به او آموخته‌اند که فلسطینی‌ها به ویژه در نوار غزه مستعد شکسته شدن نیستند.

در آخرین تحولات فلسطین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم در جلسه کابینه امنیتی ادعا کرده است که، در حال حاضر اسرائیل با هیچ پیشنهاد آتش‌بسی موافقت نمی‌کند.

مقامات رژیم صهیونیست اعلام کرده اند که، هیچ زمانی را در جهت پایان بخشیدن به حملات تجاوزکارانه این رژیم به نوار غزه در نظر ندارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
حتما بااین ترقه ها که شما میزنید
آخرین اخبار