رایکا بابل پس از کسب برد روحیه بخش مقابل گل گهر سیرجان، فردا در هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال کشور، میزبان تیم مدعی استقلال خوزستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رایکای بابل از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه عصر جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل میزبان تیم استقلال خوزستان خواهد بود.

شاگردان شبیر لطفی که در بازی گذشته با تغییرات فنی، بازی مالکانه و زیبایی را به نمایش گذاشتند و توانستند پیروزی قاطعانه‌ای را در مقابل آرمان گهر سیرجان به دست آورند حالا با روحیه و انگیزه‌ای مضاعف به مصاف تیم مدعی استقلال خوزستان خواهند رفت تا به دومین پیروزی متوالی خود دست پیدا کنند.

در آن سوی میدان نیز تیم استقلال خوزستان و شاگردان امیر خلیفه اصل پس از عدم کسب برد در دو بازی گذشته، این هفته برای عقب نماندن از کورس قهرمانی باید به بابل سفر کنند.

اهوازی‌ها که سابقه قهرمانی در فصل ۹۵-۹۴ لیگ برتر فوتبال کشور را دارند برای جبران فاصله ۴ امتیازی با تیم صدرنشین مس کرمان نیاز مبرمی به برد دارند و رایکا بابل هم به رسیدن به رتبه‌ای بهتر از رده دوازدهم به دنبال کسب ۳ امتیاز خانگی است.

همین موضوع باعث می‌شود که حساسیت بازی دوچندان شود و امیدوار به تماشای بازی زیباتری از نمایندگان شمال و جنوب فوتبال کشور باشیم.

رایکا بابل با کسب ۷ پیروزی، ۸ تساوی و ۸ شکست، ۲۹ امتیازی است و در رده دوازدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

استقلال خوزستان هم با ۱۰ پیروزی ۸ تساوی و ۵ شکست و ۳۷ امتیاز، جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار