رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: اجتماع روز عید فطر می‌تواند در همدلی و پیوستگی مسلمانان و ملت ایران نقش آفرین باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: روز عید فطر بازگشتی به سمت خداوند پس از ۳۰ روز روزه داری، شب زنده‌داری و احیاء و مراقبت و شستشو و تطهیر دل از زنگار گناهان و صفات زشت انسانی و رذایل اخلاقی است.

او افزود: این عید یکی از برجسته‌ترین اعیاد اسلامی است که پس از یک ماه عنایت خداوندی در به جا آوردن تکلیف و مستحکم شدن دل‌ها به واسطه ایمان و کسب مغفرت الهی زمینه‌ساز شکرگزاری از حق تعالی به خاطر توفیق عبادت و ذکر الهی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه عید فطر فرصت مغتنمی برای انسجام حقیقی به منظور برون رفت از مشکلات است، اضافه کرد: اجتماع این روز می‌تواند در همدلی و پیوستگی مسلمانان و ملت ایران نقش‌آفرین باشد.

اوابراز امیدواری کرد: همه ما از این فرصت و فضای همدلی مومنانه حول محور ولایت به انسجام حقیقی به منظور برون رفت از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، در آستانه انتخابات سرنوشت ساز آتی دست یابیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.