بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار این تیم مقابل پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

 سعید مهری بازیکن تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار روز جمعه استقلال و پرسپولیس گفت: دیدار دربی، برای هر ۲ تیم حساس است. من اولین دربی عمرم را تجربه خواهم کرد. حس خوبی دارم و امیدوارم بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم. دربی، شرایط خاص خودش را دارد و با همه مسابقات فرق می‌کند. ما فقط به دنبال برد مقابل پرسپولیس هستیم و انشاالله به این مهم دست پیدا می‌کنیم.

او در خصوص اینکه آیا اعتماد به نفس و آمادگی لازم را برای این دیدار دارد یا خیر تصریح کرد: بله در شرایط خوبی هستم. اعتماد به نفس خوبی دارم. اگر کادرفنی صلاح بداند، بازی می‌کنم و می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم.

مهری اظهار کرد: در مسابقات آسیایی، عالی بازی کردیم و حق ما صعود به مرحله حذفی بود. ۱۴ گل در آن مسابقات به ثمر رساندیم. امیدوارم در دیدار روز جمعه، بهترین نتیجه را بگیریم.

به قهرمانی در لیگ برتر فکر می‌کنیم

او در خصوص اینکه آیا آبی پوشان می‌توانند قهرمان لیگ برتر شوند گفت: هنوز ۱۰ بازی باقی مانده است. به قهرمانی در لیگ برتر فکر می‌کنیم. می‌خواهیم با برد در دربی، استارت قهرمانی را بزنیم.

بازیکن استقلال در مورد نقش فراز کمالوند در موفقیت استقلال اظهار کرد: کمالوند، مربی بزرگی است. هر آمدنی، رفتنی دارد و این مسائل به ما مربوط نمی‌شود. از کادر فنی درباره این موضوع سوال کنید. او نقش فنی مهمی در تیم داشت. وظیفه ما تمرین است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار