معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه گفت: به ۲هزار و ۴۵۹ دانش‌آموز تربت حیدریه آموزش امدادی در غالب طرح دادرس داده شده است.

سعید فکوری معاون مدیرعامل و رئیس هلال احمر تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ با توجه به شرایط کرونایی وعدم حضور دانش آموزان در مدارس با تدابیر اندیشه شده توانستیم در بستر فضای مجازی ۱۶۷تیم آماده و آموزش‌های هشتگانه را در ۷۳ آموزشگاه سازماندهی کنیم.

او افزود: ۴۱ آموزشگاه در سطح شهر تربت حیدریه و بایگ،۱۳ آموزشگاه در شهرستان زاوه،۱۱ آموزشگاه در بخش کدکن و ۸ آموزشگاه در بخش رخ با حضور ۷۵ نفر از مربیان جمعیت هلال احمر تربت حیدریه در بستر فضای شبکه شاد آموزش و پرورش آموزش‌های لازم را به دانش‌آموزان ارائه کردند.


بیشتر بخوانید



رئیس هلال احمر تربت حیدریه ادامه داد: این آموزش‌ها در قالب کلیپ، اسلاید، و مطالب آموزشی ارائه شد و ۸ آموزشگاه که ۸۰ درصد دانش آموزان آن توانسته بودند آموزش‌های طرح دادرس را فرا بگیرند به عنوان مدرسه امدادی معرفی شدند.


قابل ذکر است آموزش‌های ۸ گانه طرح دادرس شامل ارزیابی و کنترل علائم حیاطی، Cpr، اسکان اضطراری، پناهگیری و خروج اضطراری، اطفای حریق، شکستگی، پانسمان، بانداژ، خونریزی، آتل بندی، حمل مصدوم می‌باشد که دانش‌آموزان آنرا فرا گرفته اند.

 

انتهای پیام//ا.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.