مسوول بهداشت و درمان زندان‌های سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری و تعامل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به کارکنان و مراقبان اداره زندان زاهدان واکسن کرونا تزریق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهری عباسی مسوول بهداشت و درمان زندان‌های سیستان و بلوچستان گفت: طی تعامل و هماهنگی‌های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مقرر شد تا در مرحله اول براساس اولویت بندی کارکنانی که بیشترین ارتباط با مددجویان را دارند در اجرای واکسیناسیون کرونا قرار گیرند.

اوافزود: مددجویان داخل بند‌ها در واقع به نوعی قرنطینه هستند و ما باید تدبیر کنیم ورودی‌ها را با انجام معاینات به موقع تست و اجرای طرح‌های پیشگیری کنترل کنیم.

مسوول بهداشت و درمان زندان‌های سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ماهیت شغلی کارکنان بهداشت و درمان و مراقبان زندان‌ها، میزان و نوع ارتباط مستقیم آنان با مددجویان ترتیبی اتخاذ شد تا در اولین گام این گروه در طرح واکسیناسیون کرونا واکسینه شوند.

او ادامه داد: در مراحل بعدی دیگر گروه‌های هدف براساس سند ملی واکسیناسیون و جدول زمان بندی از سوی دانشگاه علوم پزشکی از این طرح برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار