رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان گفت:با وجود کاهش تعداد مبتلایان به کرونا ، رعایت موارد بهداشتی همچنان نباید فراموش شود.

الهام بچاری رئیس  بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:در حال حاضر  حدود ۱۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان طالقانی بستری هستند که ازاین تعداد ۲۴نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

او ادامه داد: تعداد مبتلایان به کرونا در منطقه کاهش پیدا کرده است اما به واسطه دید و بازدیدهای عید فطر احتمال افزایش شمار بیماران وجود دارد و ما واقعا از این گردهمایی هراس داریم.

رئیس بیمارستان طالقانی آبادان در خصوص شرایط کنونی کادر درمان بیان کرد: کادر درمان در این روزهای شیوع ویروس کرونا ،بسیار خسته و ناتوان شده اند و دائم در حال ویزیت بیماران بدحال از سایر گروه های سنی  هستند .

این مقام مسئول عنوان  کرد:مراجعات سرپایی به طور محسوس کاهش پیدا کرده است اما متأسفانه به محض تغییر رنگ بندی شهرستان یا کاهش آمار مبتلایان به کرونا،همشهریان همکاری خودشان را با کادر درمان کمتر میکنند و این نشان می دهد که موج دیگری از کرونا را پیش رو خواهیم داشت.

او  در پایان گفت:از مردم عاجزانه خواهشمندم که در گردهمایی ها شرکت نکنند و باوجود اینکه آمار ابتلابه کرونا در منطقه کاهش پیدا کرده است ،همچنان موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نمایند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.