رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر گفت: ۳۲۵ نفر از حاشیه نشینان این شهرستان به مناسبت هفته هلال احمر با همکاری موسسه «چترا» ویزیت رایگان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،محمدرضا کرد رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر گفت: این کاروان به منظور تحقق اهداف این جمعیت از جمله حمایت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری در قالب برنامه‌های درمانی و بهداشتی در حاشیه شهر ایرانشهر اجرا شد.

او با اشاره به اینکه اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم از جمله طرح‌های موفق در زمینه ارائه خدمات رایگان پزشکی و آموزش روستاییان در زمینه‌های مختلف است بیان کرد: هدف از اجرای این طرح اعزام پزشکان به مناطق محروم، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت، کمک به بهبود سطح سلامت و تغذیه مردم با حفظ کرامت انسانی و حس نوعدوستی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری بین مردم است.

رئیس جمعیت هلال ایرانشهر افزود: در این کاروان ١٥ نفر از داوطلبان شامل پزشک عمومی، دندان پزشک، پیراپزشک، روانشناس، پرستار و ماما به ٣٢٥ نفر از اهالی حاشیه شهر خدمات بهداشتی درمانی ارائه کردند که ارزش این خدمات حدود ٣٤٠ میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار