سرهنگ عزیززاده ، امنیت را زمینه ساز پیشرفت، توسعه و تکامل هر کشور دانست و گفت: نظم و امنیت ، باعث قوام جامعه و بستر هرگونه تحول و توسعه است.

سرهنگ شهاب عزیززاده جانشین انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: جامعه ­ای که از امینت اجتماعی بالایی برخوردار باشد و آحاد مردم آن را احساس کنند، آن جامعه در مسیر پیشرفت و شکوفایی قرار می‌گیرد.

او افزود: در راستای انتظام بخشی و نهادینه کردن امنیت اجتماعی ترافیکی و انتظامی، پلیس از هیچ کوششی دریغ نکرده و با افرادی که بخواهند این امنیت و آرامش را از مردم سلب کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سرهنگ شهاب عزیززاده، با اشاره به مشارکت خوب مردم در حفظ نظم و امنیت عمومی، بیان کرد: امنیت یک محصول جمعی است که تولید آن با مشارکت آحاد مردم و نهاد‌های اجتماعی امکان پذیر است و پلیس نقشی محوری را در ارتقای امنیت برعهده دارد.

او مطرح کرد: تقویت اعتماد و تکامل ارتباط بین مردم و پلیس برای رسیدن به قله زیبای نظم و امنیت، نقش موثری در پیشرفت و شکوفایی کشور دارد.

سرهنگ عزیززاده یکی از شگرد‌های خاص دشمنان را ایجاد فاصله بین حاکمیت و مردم دانست و افزود: دشمن برای تضعیف امنیت و آرامش عمومی از ابزار‌های تبلیغاتی گستره استفاده می‌کند، که الحمدالله مردم در این زمینه بسیار هوشمندانه و با بصیرت عمل می‌کنند و مجذوب ظواهر فریبنده دشمنان نخواهند شد.

او با بیان اینکه، امنیت اجتماعی به‌ نوعی تولید اجتماعی است و در تولید اجتماعی همه اقشار مردم نقش دارند، بیان کرد: امنیت اجتماعی می‌تواند زمینه آرامش فکری و روانی افراد را فراهم کند و نبود آن هم بستری خواهد شد برای احساس ناامنی، استرس و دلهره که متعاقب آن باید منتظر کاهش شور و نشاط و ضریب شادابی اجتماع باشیم.

او اظهار کرد: پلیس با بهره گیری از سرمایه‌های انسانی با ویژگی‌های پویا، یادگیرنده و بهره مندی از دانش و فناور‌ی های روز آمد در ایجاد محیطی امن و توأم با آسایش عمومی تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.