سرهنگ عالی پور گفت: شهیدان در راه عهدی که با خداوند بسته بودند از تمام هستی خویش گذشتند و با این معامله برای همیشه جاودان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان به مناسبت ماه مبارک رمضان، با خانواده معظم شهید والامقام  شهسوار اسدی دیدار کرد و گفت: دیدار از خانواده معظم شهداء و تکریم آنان یک توفیق الهی و عبادت است و دعای خیر آن‌ها همیشه یاری رسان نظام اسلامی در عبور از سختی‌ها و مشقت‌ها و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی بوده است.

او روحیه شهامت و شجاعت شهیدان را برخواسته از ایمان واقعی به خدا دانست و افزود: شهیدان در راه عهدی که با خداوند بسته بودند از تمام هستی خویش گذشتند و با این معامله برای همیشه جاودان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با اشاره به اینکه خون شهداء انقلاب ما را بیمه کرده است، ادامه داد: تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه باشد خدشه‌ای به آرمان‌های والای اسلامی وارد نخواهد شد.

 در این دیدار رئیس عقیدتی سیاسی شهرستان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی از معاونین انتظامی شهرستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.