رئیس جمعیت هلال احمر شوش گفت: هلال احمر غیر دولتی است و ردیف بودجه‌ای از طرف دولت دریافت نمی‌کند و با حمایت خیرین و خودگردانی‌ها تأمین می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، لیلا سادات جادران رئیس جمعیت هلال احمر شوش گفت: حمایت از آسیب دیدگان نظامی و غیر نظامی، آمادگی در برابر سوانح، پاسخ گویی به سوانح، کمک به بهبود بهداشت و سلامت جامعه، گسترش اصول هفتگانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر و آموزش پرسنل ادارات در مقابل زلزله و سیل احتمالی و ... محور‌های اصلی فعالیت جمعیت هلال احمر محسوب می‌شوند.

او افزود: جمعیت هلال احمر غیر دولتی است و ردیف بودجه‌ای از طرف دولت دریافت نمی‌کند و با حمایت خیرین و خودگردانی‌ها تأمین می‌شود و با شیوع ویروس منحوس کرونا این خودگردانی‌ها راکد مانده، ولی ما فعالیت خود را بیشتر به فضای مجازی انتقال داده ایم.

مهدی عارف سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت: در نظر داریم با جمعیت هلال احمر تفاهم نامه‌ای را امضا کنیم که این جمعیت آموزش‌های لازم را در راستای پیشگیری از سیل و زلزله و دیگر مخاطرات طبیعی به هنرمندان آموزش دهد و در مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعزام مربیان به جمعیت هلال احمر، رشته‌های مختلف هنری و فرهنگی را به جوانان، امدادگران و ... که به رشته‌های فرهنگی و هنری علاقه دارند، آموزش دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.