حجت الاسلام عادل پور گفت: از شهروندان خرمشهری خواهشمندم هنگام حضور در نماز عید فطر مراقبت‌های ویژه جهت سلامتی خود و دیگران با جدیت مراعات کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهربه مناسبت عید سعیدفطرگفت:عید سعید فطر را به تمامی شهروندان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال قبولی طاعات وعبادات و صحت و سلامتی و بهروزی وطول عمر و سعادت دنیا و آخرت رابرای همگان مسئلت دارم.

او افزود:ضروری‌ترین امری که همه مومنین باید به آن توجه داشته باشند حفظ دستاورد‌های ماه مبارک رمضان با مراقبت و دوری از گناه و انجام فرائض و تقوای الهی در همه عرصه‌های زندگی است.

امام جمعه خرمشهرتصریح کرد: متاسفانه امسال نیز ماه مبارک رمضان و عید فطر متاثر از ویروس منحوس کرونا است و بر همه واجب است جهت حفظ سلامتی خود و دیگران الزامات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را مراعات کنند.

او گفت:از آحاد مردم شریف شهرستان خرمشهر خواهشمندم هنگام حضور در نماز عید فطر مراقبت‌های ویژه جهت سلامتی خود و دیگران با جدیت مراعات کنند، دید و بازدید عیدانه را به زمانی خالی ازخطر کرونا موکول کنند وصله رحم که امر بسیارمستحب است را ازطریق تماس تلفنی وفضای مجازی انجام دهند.

امام جمعه خرمشهرافزود: از، زعما و شیوخ عشایرو روئسای حمایل و مصلحان ومتنفذان وصاحبان کلمه تقاضا دارم که آحاد عشیره خود وعموم مردم را به مراعات الزامات بهداشتی و عدم دید و بازدید حضوری در ایام عید فطر دعوت نمایند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.