با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و تعطیل شدن کلاس‌های حضوری قرآن ، سامانه آموزش مجازی قرآن راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سلمانی رئیس اداره امور قرآنی خراسان جنوبی گفت: برای جبران تعطیلی کلاس‌های حضوری قرآن در سطح کشور، طرح آموزش مجازی قرآن و عترت کلید خورده است.

او افزود: علاقه‌مندان به این طرح می‌توانند به سایت مربوطه به آدرس lms.telavat.com مراجعه کنند.

سلمانی ادامه داد: همچنین آن دسته افرادی که از آموزش‌های اساتید برجسته‌ی کشوری محروم اند می‌توانند در این سامانه تحت آموزش مجرب‌ترین اساتید قران و عترت قرار بگیرند.

رئیس اداره امور قرآنی خراسان جنوبی تصریح کرد: این آموزش‌ها در دو دسته اصلی معرفت و مهارت افزایی برگزار می‌شود که دوره مهارت شامل آموزش سبک زندگی قرآنی، پرسمان قرآنی، تفسیر قرآنی، قصه‌های قرآنی و این چنین مفاهیم می‌شود.

او در ادامه اظهار کرد: همچنین دوره‌های مهارتی شامل قرائت قرآن، حفظ، مفاهیم، صوت و لحن، تجوید، صحیح خوانی نماز، روخوانی و روان خوانی و این چنین آموزش‌ها می‌شود.

سلمانی در مورد نحوه ثبت نام و شهریه این کلاس‌ها گفت: شرکت در این دوره‌ها با پرداخت مبلغ نا چیز شهریه صورت می‌گیرد و علاقه مندان می‌توانند هر زمانی شرکت کنند و تحت آموزش قرار بگیرند و به طور متناوب این کلاس‌ها در طول سال برپا است.

رئیس اداره امور قرآنی خراسان جنوبی افزود: این دوره آموزش‌ها با هماهنگی اساتید و بررسی مباحث می‌تواند به صورت آنلاین و یا مجازی برگزار شود.

او در پایان افزود: مشابه این عمل را ما از سال گذشته تا به امروز، در استان خودمان برای موسسه‌ها و خانه‌های روستایی و شهری قرآنی اجرایی کرده ایم تا بتوانند با اساتید انتخابی خودشان در سامانه اقدام به آموزش کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
علی برکت الله.خداخیرشون بده