مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: توجه به تولید و ایجاد اشتغال محور فعالیت سازمان‌های مردم نهادهمدان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان سه شنبه شب در نشست با بانوان فعال در یکی از موسسه‌های مردم‌نهاد همدان گفت: رسیدگی به مطالبات مردم به ویژه خواسته جوانان وظیفه همگانی است و امروزه تولید و اشتغال ۲ محور اصلی در زندگی روزمره مردم به شمار می‌رود.

او با قدردانی از فعالیت‌های چشمگیر موسسه مردم نهاد اضافه کرد: ساخت حسینیه ۳۲۰ مترمربعی با بهره‌گیری از کمک‌های مردمی از سوی فعالان یکی از موسسه‌های مردم‌نهاد با هدف اشتغال جوانان در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است و دستگاه ورزش نیز آماده هرگونه حمایت است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به ضرورت چند منظوره بودن مساجد، حسینیه‌ها و اماکن ورزشی گفت: توسعه و فراگیر کردن مشاغل خانگی یکی از مواردی است که می‌تواند بانوان را به منابع درآمدی پایدار برساند و بخشی از مشکلات آن‌ها برطرف شود.

سیفی ارایه تسهیلات اشتغال زایی به جوانان جویایی کار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و صندوق کارآفرینی امید را از حمایت‌های مهم حوزه جوانان برشمرد و یادآور شد: این تسهیلات زمینه ساز تولید و اشتغال است.

بر اساس آمار‌های موجود بیش از ۵۰۰ سازمان مردم نهاد در استان همدان و در حوزه‌های مختلف محیط زیست، فرهنگی، درمانی، خیریه، آموزشی، پیشگیری و مبارزه با اعتیاد و امور جوانان فعالیت  می کنند.

منبع ایرنا
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.