رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان مهریز، گفت: بیش از ۲۵ هزار تن انواع نهاده‌های دامی در سال گذشته توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمود اکبری، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان مهریز گفت: در سال ۱۳۹۹ به میزان ۲۵هزار و ۸۲۶ تن انواع نهاده ‏های دامی از سوی شبکه تعاون روستایی و کشاورزی شهرستان مهریز درسطح شهرستان توزیع شد.

او افزود: این نهاده‌هایی از جمله سبوس، جو، ذرت دانه ای، کنجاله پنبه، سویا خریداری و بین اعضاء شبکه و تولیدکنندگان شهرستان توزیع شده است.

اکبری ادامه داد: همچنین دو ایستگاه جمع آوری شیر شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی شهرستان مهریز در سال ۱۳۹۹ قریب ۱۲ هزار تن شیر جمع آوری کرده است.

این مسئول در ادامه به تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی در سطح شهرستان نیز اشاره داشت و گفت: شبکه تعاون روستایی و کشاورزی شهرستان مهریز در سال ۱۳۹۹ بیش از یک هزار و ۳۳۰ تن انواع کود شیمیایی، ریز مغذی و آلی و زیستی و بیش از ۱۵ تن انواع بذور اصلاح شده گندم و جو و ۱۸ هزار لیتر انواع سموم، قارچ کش، علف کش، حشره کش، صابون و روغن ولک در بخش کشاورزی شهرستان توزیع کرده است.

۵ شرکت تعاونی روستایی، یک شرکت تعاونی تولید روستایی، ۴ شرکت تعاونی کشاورزی با بیش از ده هزار نفر عضو تحت نظارت اداره تعاون روستایی شهرستان مهریز فعالیت دارند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.