معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق زنجان گفت: معرفی کنندگان مزارع غیر مجاز رمز ارز در استان زنجان ۸۷ میلیون تومان پاداش دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نثار معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، با اشاره به آثار مخرب استخراج غیرمجاز رمز ارز‌ها گفت: تاکنون ۲ هزار و ۱۲۷ دستگاه ماینر در استان زنجان شناسایی شده است. 


او  افزود: تاکنون ۸۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پاداش به گزارش‌های مردمی با محوریت مراکز رمز ارز غیرمجاز تخصیص داده شده و در همین راستاافرادی که این مراکز غیرمجاز را شناسایی و معرفی کنند از پاداش مشخص شده تا سقف ۲۰ میلیون تومان برحسب تعداد دستگاه‌های ماینر، بهره‌مند خواهند شد.


نثار از مردم استان زنجان خواست تا در صورت اطلاع و یا مشاهده مراکز غیرقانونی دستگاه‌های ارز دیجیتال، از طریق تماس با شماره تلفن ۳۳۴۴۲۳۴۲-۰۲۴ و یا ارسال پیام به شماره ۳۰۰۰۲۹۰۱۴۳ ضمن رعایت محرمانگی اطلاعات ارائه شده نسبت به ثبت گزارش مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز به نام خود اقدام کنند.


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان استخراج غیرمجاز رمز ارز را پایمال کردن حقوق آحاد ملت دانست و افزود: با افرادی که به صورت غیرقانونی اقدام به استخراج رمز ارز‌ها می‌کنند به شدت برخورد خواهد شد و در صورت کشف فعالیت غیرقانونی استخراج رمز ارزها، جریان برق مشترک مربوطه قطع و علاوه بر معرفی افراد خاطی به مراجع قضایی، هزینه برق مصرفی با تعرفه رمز ارز محاسبه و خسارات وارده به شبکه برق نیز از متخلفان دریافت می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.