برگزاری امتحان‌های نهایی در سایه اصول بهداشتی

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: امتحان‌های نهایی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۳ هزار و ۴۴۹ دانش‌آموز این در امتحان‌های نهایی خرداد ماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت حضوری شرکت می‌کنند.

او با اشاره به اینکه پایه‌های نهم و دوازدهم در ردیف پایه‌های سرنوشت‌ساز و پراهمیت در نظام آموزشی قرار دارند، افزود: به همین دلیل امتحان‌های پایان سال تحصیلی آن‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

صبری پور با بیان اینکه در پایه دوازدهم حدود یک هزار و ۸۴ نفر و در پایه نهم حدود ۲ هزار و ۳۶۵ دانش‌آموز در ۲۱ حوزه امتحانی در سطح شهرستان شادگان امتحان‌ها نهایی شرکت می‌کنند، اظهار داشت: برگزاری امتحان‌ها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی است و جای نگرانی برای خانواده‌ها وجود ندارد.

به گفته سرپرست فرمانداری شادگان امتحان‌های نهایی دانش‌آموزان همزمان با سراسر کشور از ۲۷ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۲ خرداد ماه امسال ادامه خواهند داشت و سایر مقاطع تحصیلی نیز از طریق شبکه شاد به صورت غیرحضوری در آزمون‌ها شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.