اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد زمان تصمیم گیری‌های یکجانبه درباره مسجدالاقصی به پایان رسیده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از معانیوز، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد دوران تصمیمات یکجانبه در خصوص مسجد الاقصی به سرآمده است.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های مقاومت صفوف خود را برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی علیه طغیان رژیم صهیونیستی متحد کرده است. در بخشی از این بیانیه تاکید می‌شود دوران تصمیم گیری‌های یکجانبه در مورد مسجدالاقصی به سر آمده است.

بیانیه اتاق مشترک مقاومت می‌افزاید: گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به فریاد‌های آزادگان، توانست در چارچوب عملیات شمشیر قدس، حملاتی را علیه رژیم صهیونیستی انجام دهد. به دشمن می‌گوییم که پیشتر نسبت به تعدی به مقدسات و مردممان هشدا داده بودیم. سلاح ما سلاح همه مردم است. دشمن بزدل باید بداند که دوران تصمیم گیری‌های یک جانبه درباره قدس و الاقصی بدون بازگشت به سرآمده است.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد نبرد "شمشیر قدس" یک پیروزی برای مردم ما در شهر مقدس است.

حملات رژیم صهیونیستی علیه نمازگزارن فلسطینی در مسجد الاقصی از چند روز گذشته تاکنون ادامه دارد و گروه‌های مقاومت فلسطینی با حملات موشکی به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار