سرهنگ مهدی کیانی از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان ایلام خبر داد.

سرهنگ مهدی کیانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت: در راستـای تحقق شعـار سال مبنی بر «تولیـد، پشتیبــانـی‌ها و مانـع زدایـی‌ها» اولین مـرحلـه طــرح عملیاتی مقابله با قاچاق کالا و ارز با اولویت مبارزه با قاچاق کالا‌های گمرکی، دخانی، ترانزیتی، نظارت و رصد محل‌های دپوی کالا با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت رده‌های انتظامی در اولویت کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: در ۷۲ ساعت گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی با تلاش شبانه روزی و افزایش گشت‌های محسوس ونامحسوس ۱۹ هزار قلم انواع کالای قاچاق شامل دارو، خودرو، سوخت، دام و طیور، کالا‌های ممنوعه و... کشف کردند.

سرهنگ کیانی  بابیان اینکه ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال بوده است، گفت: در این زمینه تعداد ۱۴ نفرمتهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، در خاتمه بیان کرد : مقابله شبانه روزی با فعالیت غیر قانونی دلالان و قاچاقچیانی که باعث اخلال در نظام اقتصادی و ضربه به تولید داخل می‌نمایند، ادامه دار بوده و پلیس امنیت اقتصادی با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهدداد؛ و از مردم خواست چنانچه با فعالیت غیر قانونی این دسته از افراد مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.