در دیدار مسئولان چهارمحال و بختیاری با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مسائل و مشکلات طرح‌های عمرانی استان مطرح و تامین اعتبار این پروژه‌ها پیگیری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، مجمع نمایندگان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در نشستی با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مسائل و مشکلات طرح‌های عمرانی استان را مطرح و بحث تامین اعتبار این طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی را پیگیری کردند.

پیش از برگزاری این نشست مسئولان چهارمحال و بختیاری در جلسه‌ای با حضور پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های مهم استان را بررسی کرده و پس از جمع‌بندی، موضوعات مورد بحث در حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح و دستورات لازم برای تخصیص اعتبار مورد نیاز طرح‌های استان صادر شد.


بیشتر بخوانید


آزاد راه شهرکرد، لردگان به ایذه، پروژه آبرسانی بن به بروجن، محور ارتباطی شهرکرد، بروجن به لردگان، کنارگذر شمالی شهرکرد، موزه و مجموعه فرهنگی و هنری دفاع مقدس، آبرسانی سیار به ۵۰ روستای شهرستان لردگان و تونل زره از جمله طرح‌های مطرح شده در این نشست بود که برای حل مشکل اعتباری و تسریع در روند اجرایی آن‌ها دستورات لازم از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صادر شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار