مدیر تیم فوتبال سپاهان در خصوص حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا فتاحی، مدیر عامل  تیم فوتبال سپاهان در مورد حواشی دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس ۲ روز قبل از بازگشت به ایران، به برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر اعتراض داشت که به ما لطمه وارد شد. نویدکیا اعلام کرده بود، هیچ گونه اعتراضی نسبت به زمان برگزاری مسابقه ندارد. کار درستی نبود که این مسابقه را با فشار‌های فراوان از بالا دستی ها، به تعویق بیندازند. کمپ تیم ملی فوتبال در اختیار پرسپولیس است. تمامی امکانات در اختیار این تیم است.

او ادامه داد: سیاست سپاهان دوری از هوچی گری است. اگر سازمان لیگ، بر اساس تاریخ جدید مسابقات به ما اعلام می‌کرد که این دیدار چه زمانی برگزار می‌شود، زودتر تمریناتمان را شروع می‌کردیم. ما رفتار‌های متین و به دور از جنجال رسانه‌ای را الگوی کار خود قرار داده ایم. هر گونه اعتراض را پیگیری می‌کنیم. این که پرسپولیسی‌ها قبل از بازی گفتند می‌خواهند آب از اصفهان بیاورند، یک موضوع فسیل شده است. روز قبل از مسابقه، به سازمان لیگ نامه زدند و اعلام کردند که امنیت ما را تحت نظر داشته باشید. مگر اصفهان، کشوری دیگری است که باشگاه پرسپولیس در خواست تامین امنیت داشت.

از بازیکنان سابقمان، همیشه تقدیر می‌کنیم

او در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: از بازیکنان سابقمان، همیشه تقدیر می‌کنیم. بعضی‌ها اعلام کردند که این کار انجام نشود. نمی‌دانم چرا پیروانی این صحبت‌ها را کرد. نویدکیا به هواداران گفته بود، اگر می‌خواهند از هتل تیم را تشویق کنند و به آن‌ها روحیه بدهند. بعد از بازی، هیچ هواداری در هتل و اطراف آن نبود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ننگ بر وطن فروش
۱۰:۴۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تنها تیم هوچی گر ایران استقلال هست که وقتی می بازه وزیر ،وکیل ، فدراسیون فوتبال، نمایندگان مجلس ،کمیته داوران ،خلاصه همه بجز عملکرد ضعیف این تیم در بازی مقصرند اگه الگوی تیمی هوچی گری مثل استقلال باشه فاتحش خونده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا کمکتون کنه ایستادن جلوب مافیای فوتبال وزدن حرف حق ابستادگی میخواهد.تمام مردم ایران پشتتونند. یا علی
آخرین اخبار