وجود بیگانگان همیشه توسط فرضیه هایی تأیید و توسط برخی دیگر رد می‎شوند؛ در این گزارش داستان هایی از آدم ربایی بیگانگان را می‌خوانید که مستند تلقی می شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از واندرلیست؛ داستان های مشاهده بشقاب پرنده ها و برخوردهای بیگانگان از دوران باستان وجود داشته است. این موارد به قدری خارق العاده بودند که منجر به ایجاد یک زمینه علمی موسوم به Ufology (یوفوشناسی) شدند. اگرچه بسیاری از افراد فکر می کنند این برخوردها و داستان‌ها فقط توسط افرادی که مایل به جلب توجه هستند ساخته شده است اما نمی توان انکار کرد که برخی از این موارد مستند و دقیق هستند. در ادامه، لیست ده مورد از متقاعد کننده ترین اتفاقات با حضور بیگانگان آورده شده است.


بیشتر بخوانید


 آدم ربایی آلاگاش (1976)

چارلز فولتز، هنرمند بازنشسته پزشکی ، این تصویر را از آدم ربایی معروف آلاگاش نقاشی کرده است و ادعا می کند در سال 1976 در دریاچه عقاب بزرگ در آبراه بیابان آلاگاش اتفاق افتاده است. در آگوست 1976 ، چهار هنرمند در حال سفر بودند كه ناگهان یك گوی درخشان را دیدند که به آرامی به سمت آن‌ها حرکت کرد و چراغی کورکننده ناگهان به آن‌ها تابیده شد. گفته می‎شود آنان مورد هیپنوتیزم قرار گرفته بودند.

داستان هایی مستند بر آدم ربایی بیگانگان

 داستان ربودن جسی لانگ (1957)

جسی لانگ ادعا می کند که وی اولین بار در سال 1957 هنگامی که فقط 5 سال داشت توسط بیگانگان ربوده شد. بیگانگان آزمایشاتی بر روی او انجام دادند که با گذشت زمان دردناک تر و آسیب زا می شد. او ادعا کرد که آن‌ها یک شیء خارجی را روی پای او قرار دادند که 34 سال با او بود. سرانجام آن شیء برای تحقیقات بیشتر به موسسه تحقیقاتی Southwest در تگزاس ارسال شد. گزارش آزمایشگاه بیان داشت که این شیء دارای خصوصیات منحصر به فردی است که قابل توضیح نیست.

به گفته لانگ ، وی در طول سال‌ها چندین بار ربوده شد. او در سال 1990 در حال رانندگی به نیواورلئان بود که چراغی برای ورود او به داخل یک مسیر  بیگانه ظاهر شد. به او یک نوزاد اهدا کردند و به او گفتند "این فرزند توست."

فردریک والنتیچ (1978)

فردریک والنتیچ یک خلبان مشتاق بود که در حال پرواز آموزشی در سواحل جنوب شرقی استرالیا به طرز مرموزی ناپدید شد. والنتيچ در حين پرواز از طريق راديو به کنترل ترافيک هوايی ملبورن گزارش داد که یک شیء ناشناس که نور زيادی ساطع می‌کند به وی نزديک می‌شود . ارتباط ناگهان با صداهای عجیب و غریب قطع شد و دیگر هیچ اثری از والنتیچ یافت نشد. گزارش های متعددی بیان کرده‌اند که در شب ناپدید شدن والنتيچ ، در استراليا بشقاب پرنده وجود داشته است.

آدم ربایی ویتلی استریبر توسط بیگانگان (1985)

ویتلی استریبر نویسنده شناخته شده‌ای است که ادعا می کند یکی از کتاب های او یک داستان واقعی بر اساس یک برخورد با بیگانگان را روایت می‎کند. این اتفاق در دسامبر سال 1985 آغاز شد هنگامی که او با سر و صدای عجیبی بیدار شد، و پس از آن موجودی غیرانسانی با عجله به سمت تخت او آمد. او صبح بدون اینکه بداند چرا، از حالت گمراهی برخاست. وی خاطرات برخورد خود را ماه‌ها بعد از طریق هیپنوتیزم بازگشتی به خاطر آورد و ادعا کرد که توسط موجودات بیگانه ربوده شده و مورد تعرض قرار گرفته است.

داستان هایی مستند بر آدم ربایی بیگانگان

داستان ربودن جان سالتر جونیور (1988)

در 20 مارس 1988 ، جان سالتر جونیور و پسرش در حال رانندگی در بزرگراه 14 مرکز ویسکانسین بودند که به دلیلی نامعلوم مسیری را اشتباه رفتند و بعد تصمیم به استراحت گرفتند. صبح روز بعد، هنگام رانندگی، آن‌ها یک بشقاب پرنده دیدند که بلافاصله با سرعت باورنکردنی ناپدید شد و اتفاقا برای آنان آشنا بود.

آن‌ها پس از ماه ها به یاد می آورند که موجودات ناشناخته ای از طریق تله پاتی با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و آنان مجبور به خروج از بزرگراه شدند. این موجودات آن‌ها را به یک فضاپیما هدایت کردند و در آنجا در قسمت های مختلف بدنشان تزریق انجام دادند. سپس آن‌ها به کامیون خود هدایت شدند و سالتر ادعا کرد که جدایی‌شان از موجودات بیگانه دوستانه بوده است.

 آدم ربایی پاسکاگولا (1973)

در شب 11 اکتبر 1973 ، چارلز هیکسون و دوستش، کالوین پارکر جونیور، در حال ماهیگیری از یک اسکله قدیمی در رودخانه پاسکاگولا بودند که صدایی را شنیدند و یک شیء درخشان مشاهده کردند. سه موجود انسان نما ظهور کردند و هیکسون و پارکر را با خود به فضاپیما برده و در آنجا مورد بررسی قرار دادند. آن‌ها پس از معاینه به محل ماهیگیری بازگردانده شدند و پس از آن بلافاصله برخورد را به کلانتری گزارش دادند.

داستان ربودن بیگانه تراویس والتون (1975)

در تاریخ 5 نوامبر سال 1975 ، تراویس والتون و شش نفر از همکارانش در حال سوار شدن به کامیون بودند که ناگهان با یک شیء بشقابی شکل روبه‌رو شدند. والتون به شیء مرموز نزدیک شد و پرتوی نور به او ضربه زد. همکاران وی به دلیل ترس از صحنه دور شدند. والتون وقتی چشم باز کرد خود را در محاصره سه موجود طاس یافت.

داستان هایی مستند بر آدم ربایی بیگانگان

بعداً والتون پس از یک هفته ناپدید شدن در آریزونا حضور یافت. او و شش همكارش، تحت یك آزمایش قرار گرفتند. والتون سرانجام کتابی نوشت که جزئیات ادعاهای خود را شرح می داد و این کتاب مبنایی برای فیلم آتش در آسمان در سال 1993 شد.

داستان ربودن بتی آندریاسون (1967)

غروب 25 ژانویه 1967 بود که ناگهان نوری مایل به قرمز بر پنجره آشپزخانه خانه بتی آندریاسون تابید. در حالی که پدرش از پنجره به بیرون نگاه می کرد، آندریاسون برای دلجویی از کودکان ترسیده اش به اتاق نشیمن شتافت. آن وقت بود که پنج موجود عجیب و غریب را دید که به سمت خانه خود در حال حرکت هستند. قبل از اینکه کسی واکنش نشان دهد، موجودات به داخل راه پیدا کردند و کل خانواده را مورد معاینه و آزمایش قرار دادند. وقتی اسیرکنندگان او را به خانه بازگرداندند، خانواده او را تحت نوعی کنترل ذهنی گرفتند.

این پرونده به مدت دوازده ماه مورد مطالعه قرار گرفت و نتایج در یک بررسی 528 صفحه ای ارائه شد. در این بررسی عنوان شده بود که آندریاسون عاقل بوده و ادعاهایش باورپذیر بود. ری فاولر، بنیانگذار شبکه متقابل بشقاب پرنده ها (MUFON) ، به این نتیجه رسید که آندریاسون "یا عالی ترین دروغگو و بازیگر زن جهان بوده است، یا اینکه واقعاً این سختی را پشت سر گذاشته است."

داستان ربودن بارنی و بتی هیل

پرونده ربودن بارنی و بتی هیل احتمالاً مشهورترین و مستندترین پرونده در نوع خود است. این زوج از تعطیلات در حال حرکت به خانه بودند که متوجه شدند یک جسم درخشان به سمت آن‌ها می‌آید. سرانجام در مقابل اتومبیل آن‌ها فرود آمد. بارنی هیل از ماشین پیاده شد و با استفاده از دوربین شکاری توانست چهره های انسان نما را از پنجره های سفینه مشاهده کند.

داستان هایی مستند بر آدم ربایی بیگانگان

او بلافاصله به اتومبیل برگشت و از همسرش بتی هیل خواست كه مراقب باشد. آن‌ها یک سری صداهای بوق زنی شنیدند و وقتی به هوش آمدند متوجه شدند که در حال رانندگی در 35 مایلی جنوب هستند. آن‌ها نمی توانستند به یاد بیاورند که چه اتفاقی افتاده است. و هر دو احساس غریبی داشتند. آنها تصمیم گرفتند از طریق یک روانپزشک به دنبال پاسخ در مورد وقایع آن شب باشند.

این زوج  جلسات هیپنوتیزم جداگانه ای را پشت سر گذاشتند. اما هر دو تجربیات تقریباً یکسان ربوده شدن توسط موجوداتی با چشمان سیاه و بزرگ و پوستی خاکستری را توصیف کردند. پرونده بتی و بارنی هیل چنان گسترده شد که پدیده آدم ربایی بیگانگان را وارد فرهنگ عامه کرد.

گزارش از فاطمه کربلایی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
همش مزخرفه
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۷:۱۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
عجیب و جالب بود ممنون . ببینید موجودات فضایی هزاردرصد وجود دارند یعنی امکان نداره در این دنیای بزرگ که میلیاردها کهکشان و سیاره و ستاره وجود داره انسان تنها موجود هستی باشه. بیگانگان فضایی از هزاران سال پیش کره زمین رو پیدا کردند و همیشه با وسیله نقلیه خودشون (بشقاب پرنده های فوق پیشرفته) در حال رفت و آمد مخفیانه به زمین هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بچه برو سر درس و مشقت
فیلم جنگ ستارگان رو با هزار تا کامپیوتر و فتوشاپ و خیال بافی درست میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ببینید یوفو توسط خود امریکا ساخته شده
پروژه ای وجود دارد به نام پرستیدن فضایی ها به جای خدا
که به آن دین رائیلیسم می گویند
آدم فضایی وجود دارد آنها خدا واهلبیت راقبول دارند
طبق روایت
غیر از زمین سیارات دیگری با آدم های دیگر وجود دارند
اما نکته یک جاست شکل موجود در اینترنت از فضایی ها شبیه یکی از شیاطین مصر است
یبعنی دشمن روی این پرژه مانور می دهد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۴۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
قطعاً ما در این دنیا بی کران تنها نیستیم موجوداتی باهوش تر در دنیای دیگه وجود دارند در سال 2032 تمام واقعیت را خواهید فهمید
که باورش برای انسان ها خیلی سخته
Canada
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیلری کلینتون قول داده بود که اگر رییس جمهور شود
تمام اطلاعات یوفو ها را افشا خواهد کرد
در قران هم امده که موجوداتی در کرات دیگه زندگی میکنند
حتی زیر دریایی شوروی سابق متوجه 6 نور خیلی زیاد میشوند که بطرف شون میایند
سریع به روی اب میایند و
بعد متوجه میشوند که این نورها یوفو بوده که به روی اب میایند و بعد به فصا میروند
جدیدا فصانورد امریکایی وجود یوفو ها را تایید کرده
اشخاصی که میگویند
مزخرافات است
چرا خودتون تحقیق نمیکنید
خیلی زشت است .چیزی را بدون علم و تحقیق رد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
چند کلاس سواد داری؟؟
توی همین متن 10 تا غلط املایی داری
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۱:۵۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقت کردین همه وقایع فقط تو آمریکاافتاده جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
چون کار خودشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بعیدم نیست بعضی آدما بعنوان ادم فضای این کارا رو کرده باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه مزخرفاتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یوفو و آدم فضایی کلا دروغه. یک سری توهمات افراد روانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
باشه تو خوبیی یجوری میگی انگار کل عمرتو صرف تحقیق و پژوهش و رفت و آمد به فضا کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چونکه مشخص فقط افراد خیال باف روانی خرافاتی این توهمات به ذهن دیوانه شون میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
شماهایی که میگید دروغه مگه کل جهان هستی رو گشتین و مطمعنید فقط یک کره زمین وجود داره و ما و هرچی توی کره زمینه تنها موجودات این جهان هستیم.تو بیا ثابت کن ما تنها مو جودات زنده این جهانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یوفو دروغه
چون آلمان نازی زمان جنگ جهانی دوم بشقاب پرنده های ضد جاذبه که انرژی محدودی داشتند رو ساخت
(سرعت این بشقاب پرنده های ضد جاذبه 2400 KM/H) یعنی در 1 ساعت 2 هزار کیلومتر میتونستن جابجا بشن
بعد از فرو پاشی آلمان نازی، آمریکا تمام این تجهیزات و یوفو های ساخته شده دست بشر رو به آمریکا منتقل کرد
مدارک و تصاویر و اسناد منتشر شده توی اینترنت پخش شده میتونید ببینید
حتی جنگنده های اف 35 از همین فناوری ضد جاذبه آلمان بهره بردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
این طئوری بهترین فرضیه ای بود که تا حالا شنیدم
Sweden
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
حرفتون درسته؛ اما اگه کمی تحقیق کنید خود آلمانی ها این فناوری رو از طریق جادو و ارتباط با بیگانگان گرفتن!
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۹:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بی خیال! جادو؟! فکر کنم شما حتی تعریف دینی جادو را هم نمی دانید! برای جادو دو فرض است یکی که منظور قرآن شعبده و برای کسی است که با فریب کاری پول مردم را می دزدد دومی این است که افرادی با انجام گناه و اعمال پست و کریه خشنودی شیاطین را جلب کرده و توانمندی های جنی آنها را می گیرند که قدرت آنها هیچ واقعیتی نداشته و فقط از وهم و توهم است.یعنی بلکل اینکه با جادو چیزی رو جا به جا کرد منتفی ست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خير آلمان تو کارش ارتباط با بیگانه و از این دروغ ها و چرت و پرت ها نبود
خودشون اختراع کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
همش چرندیاته. چیزی هم به اسم یوفو وجود نداره و ساخت دست بشره

چون آلمان نازی زمان جنگ جهانی دوم بشقاب پرنده های ضد جاذبه که انرژی محدودی داشتند رو ساخت
(سرعت این یوفو ها 2400 KM/H) یعنی در 1 ساعت 2 هزار کیلومتر میتونستن جابجا بشن

بعد از فرو پاشی آلمان نازی، آمریکا تمام این تجهیزات و یوفو های ساخته شده دست بشر رو به آمریکا منتقل کرد
مدارک و تصاویر و اسناد حقیقی توی اینترنت توسط جاسوسان کشور ها پخش شده
تمام اسناد و شواهد حقیقیت رو تصدیق میکنه
حتی جنگنده اف 35 هم از همین فناوری ضد جاذبه آلمان نازی استفاده میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
همه آدم رباییها دقیقا همون موقعی اتفاق افتاده که هالیوود در حال ساخت پروژه هایی مثل ای تی و برخورد نزدیک از نوع سوم و غیره بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا این عجایب فقط در یک منطقه و کشورهای خاصی دیده می شوند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا فقط هم امریکا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چون دروغ های خودشونه
و فناوری که از آلمان نازی دزدیدن
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۷:۱۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
عزیز توی اروپا و چین هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
توی چین که نبود چرا چرند میگی؟؟!
اروپا هم که معلومه فتوشاپه
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۸:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
عزیزم چرا الکی میگی تو چین نبود؟ حداقل تحقیق کن تو ژاپن هم نور هایی دیده شده بود
بعد چرا شما ایرانیا هر چی میبینین میگین فتوشاپه!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
همش چرت و پرته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا یک عده همش میگن دروغ هست من خودم یوفو از نزدیک دیدم و مطمئنم در اون منطقه ای که دیدم جز یوفو چیز دیگه ای نمی تونست باشه
ما انسان ها خیلی چیز ها رو نمی بینیم دلیل نمیشه دروغ باشه، بزارید مثالی بزنم وقتی من در شبکه ی اجتماعی با کسی چت میکنم فقط من و طرف مقابل میدونیم دلیل نمیشه ما وجود خارجی نداشته باشیم
دنیا پر از راز ها و اتفاقات سکرت هست که فقط بعضی ها پی به اون خواهند برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اونی که دیدی یوفو نبوده هواپیما بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بعضی از پدیده‌های آب و هوایی مثلا ابرهایی خاص در اثر خطای دید به اشتباه به عنوان سفینه بیگانه دیده میشند. همینطور مردم نوعی از آذرخش با نام آذرخش گلوله‌ای یا توپی که بصورت یک توپ درخشان هست رو به دلیل نادر بودن این پدیده به اشتباه به عنوان یو.اف.او شناسایی می‌کنند. البته مواردی هم هست که خلبانان، کارکنان برج کنترل فرودگاهها و نظامیها گزارش کردند که هم با چشم انسان هم روی رادار تایید شده و اشیایی هستند که با شتاب و سرعت فوق العاده زیاد حرکت می‌کنند. ممکنه این موارد حقیقت داشته باشند یا شاید صرفا حقه‌ای برای سرگرم کردن مردم دنیاست و افرادی هم که ادعا می‌کنند چنین پرنده‌هایی رو مشاهده کردند جزئی از این نقشه باشند
Iran (Islamic Republic of)
راد
۲۱:۳۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما در مورد تسلا که یک دانشمند بود ، اگه تحقیق بفرمایید ، متوجه میشوید که ساخته های زیادی از این دانشمند همچنان مخفی باقی مانده .یه عده توانسته اند که بشقاب پرنده را بسازند و با استفاده از یک نوع رآکتور که میتونه با استفاده از انرژی پلاسما سبب حرکت بشقاب پرنده شود که چون مستندات دقیقی وجود ندارد ، معلوم نیست حرکت این پرنده ها از نوع حرکت با نیروی جابه و ضد جاذبه ، هست یا سوزاندن ماده و تولید انرژی و حرکت از این طریق ؟ بهر حال بدون موتور هم میشه یک جسم در فضا جابجا شود، حتی با سرعت بیشتر از نور .در خصوص این نوع حرکت ، میتوانید در مورد مهران توکلی کشه که ادعاهایی نموده که درست و غلط بودنش رو بر عهده خودتان میگزارم .چون حرفهای ایشان منطبق با یافته های تسلا هست در خصوص نیروی الکترو مغناطیسی و ....مطالعه بفرمایید ، متوجه خواهید شد که بشقاب پرنده ساخته دست بشر هست ، حالا چرا هیچ کس زیر بار نمی رود علتش نامعلوم و رمز آلود یک گروه بهر حال چنین کاری را انجام داده اند و حالا تابع کدوم کشور و یا گروه هستند ، خدا داند .سوالات بی جواب زیادی در این خصوص وجود داره ولی بحث آدم فضایی و بیگانگان منتفی هست چون به لحاظ علمی و نظری نمیتواند درست باشد .ولی استفاده از این عنوان بیگانگان میتواند به سود کسانی باشد که از آن برای اهداف خویش بهره ببرند .
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۲:۰۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
احتمالا پهباد بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
البته ایران پهباد به شکل یوفو ساخته وبرخی گفته اند آرکیو۷۰ با یوفو گرفته شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه مزخرفات چرت و پرتی
چرندیات اینا سروته نداره که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا این فضاییها معمولا افرادی از اون قوم شارلاتان رو میدزدند؟
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۴:۳۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا فقط توی غرب اتفاق میفته. چرا توی ایران و کشورهای اطراف تا حالا اتفاق نیفتاده . دروغی بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۲:۱۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چون یارانه بگیرهستیم و براشون بارمالی داریم نمی صرفه بدزدنمون
Iran (Islamic Republic of)
دانا
۰۸:۳۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
توی ایران اتفاق افتاده
زمان شاه ، جنگنده های ارتش شب از برج مراقبت خبری مبنی بر وجود نورهایی با سرعت زیاد میدن
جنگنده بلند میشن و با یه سرچ در کوگل خودتون بقیه ماجرا و حتی مکالمه خلبان‌ها با هم و برج مراقبت هم هست که متاسفانه کم کیفت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خووو چرا فقط تو امریکا اتفاق میفته؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
واویچا
۱۳:۴۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
موندم چرا فقط امریکاییارو میدزدن واویچا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
هههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
همش دروغه