مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا تعداد حوزه‌های امتحانی دانش‌آموزان لرستانی از ۶۸ حوزه به ۱۸۹ مورد افزایش یافت.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،علیرضا نخعی،مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد: براساس نتایج کارشناسی در کارگروه‌های تخصصی و مطرح شدن ضرورت آن در ستاد ملی کرونا تصمیم بر آن شد که به‌صورت میانگین ۲۵ دانش‌آموز در هر مدرسه برای امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضور داشته باشند تا تجمعی شکل نگیرد.

او  گفت: بر این اساس دانش‌آموزان ۲ پایه مذکور که امتحانات آنان حضوری انجام می‌شود در ۷۶۰ مدرسه توزیع می‌شوند که تعداد آنان در مدارس بزرگتر به ۵۰ نفر خواهد رسید و سوالات پایه نهم در هر شهرستان طرح و پایه دوازدهم به‌صورت کشوری و هماهنگ خواهد بود.

او  افزود: ستاد ملی کرونا بر سلامت دانش‌آموزان در برگزاری امتحانات نهایی تاکید فراوان داشته و براین اساس تعداد حوزه‌های امتحانی را سه برابر و به ۱۸۹ مورد افزایش دادیم و این درحالیست که قبلا تعداد آن‌ها ۶۸ مورد بوده است.

نخعی اظهار کرد: برای هر حوزه ۷۰ نفر در نظر گرفته شده است هر چند افزایش این تعداد حوزه‌ها برای آموزش‌و پرورش هزینه در برداشت، اما سلامت دانش‌آموزان تضمین می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.