وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت عید سعید فطر پیام تبریکی به وزرای بهداشت کشور‌های اسلامی صادر کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، متن پیام تبریک وزیر بهداشت به وزرای بهداشت کشور‌های اسلامی به مناسبت عید فطر به شرح زیر است:

وزرای محترم بهداشت کشور‌های اسلامی

استشمام عطر دل‌انگیز فطر و شکوفا شدن فطرت آدمی در موسم نیایش خالصانه ماه مبارک رمضان، خبر از اتمام ماه ضیافت‌الله و هنگامه رسیدن پاداش برای روزه‌داران دارد.

عید سعید فطر، تجلی همبستگی و تحکیم پیوند‌های اجتماعی و انسانی میان مسلمانان بوده و همه ملت‌های مسلمان باید با اتحاد و یکپارچگی برای رسیدن به صلح و سلامتی گام بردارند.

این عید بزرگ اسلامی را درحالی گرامی می‌داریم که همه‌گیری بیماری کرونا چالشی مشترک ایجاد کرده و اکنون نیاز است، کشور‌های اسلامی با اتحاد و انسجام بیشتر در مقابل این همه‌گیری ایستاده تا بر این بحران غلبه کنیم.

امیدوارم، برکت این عید سعید، منجر به ارتقاء همکاری بیشتر برای ارتقای سلامت ملت‌های اسلامی گردد. از خداوند متعال، عزت، سربلندی و سلامتی تمامی مسلمانان جهان را مسالت می‌کنم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر بهداشت ، عید فطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
به جای این تبریکها امتحانات حضوری رو لغو و خواهان لغو تاثیر معدل در کنکور میشدی حج در شرائط خطر از وجوب میفته امتحان نهایی نمیفته یک کم برنامه زندگی پس از زندگی رو نگاه کنید و بترسید از این همه قلب پدر و مادرهایی که در فشار هست برای امتحان حضوری بترسید از اینکه همه این فشارها رو هم جمع بشه و در زمان مرگ یکبارگی به شما نازل بشه روی قلبتون و سینه اتون تنگ بشه مثل ما و هزار برابر بدتر
باشگاه مسئولی نظرمو به ستاد کرونا برسون
آخرین اخبار