عصر امروز با تصمیم سرمربی تیم ملی والیبال، ۴ بازیکن دیگر از اردوی تیم ملی والیبال خارج شدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان از روز ۲۹ فروردین ماه وارد ایران شد و به صورت رسمی نظارت بر تمرینات تیم ملی را بر عهده گرفت. بعد از حضور چند روزه در اردو‌های تیم ملی ۴ بازیکن (علی رمضانی، اسماعیل مسافر، اسماعیل طالبی و مهران فیض امام دوست) را از اردوی تیم ملی کنار گذاشت و با توجه به بازی‌های نوبت صبح تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها، برنامه اردوی تیم ملی را تغییر داد تا بازیکنان با شرایط مسابقات در ایتالیا آشنا شوند و به آن عادت کنند.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران ادامه داشت تا این که آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصمیم گرفت تا ۴ بازیکن دیگر از اردوی تیم ملی والیبال خارج شوند، اما خروج این بازیکنان با ۴ بازیکنی که قبلا از اردوی تیم ملی خارج شده بودند، متفاوت است. جواد کریمی، پوریا یلی، امیرحسین توخته و سلیم چپرلی که از عصر امروز با تصمیم سرمربی تیم ملی اردوی تیم ملی را ترک کرده اند، باید در اردوی تیم ملی جوانان حضور پیدا کنند و آمادگی خود را حفظ کنند.

این تصمیم آلکنو نشان می‌دهد که ممکن است این ۴ بازیکن دوباره به اردو‌های تیم ملی دعوت شوند و در کنار دیگر بازیکنان تمرینات خود را ادامه دهند.

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در اردوی تیم ملی آمادگی و تلاش در تمرینات برای آلکنو و هر سرمربی دیگری اهمیت بسیار زیادی دارد. هر سرمربی برای خود در خصوص بازیکنانی که در اختیارش هستند، شاخصه‌هایی دارد و اگر بازیکنی در چارچوب شاخصه‌های سرمربی نباشد، طبیعتا از جمع اردونشینان خارج خواهد شد.

او افزود: اردو‌های تیم ملی با ۲۷ بازیکن آغاز شد، اما در حال حاضر با خروج این ۴ بازیکن تعداد اردو نشینان تیم ملی به ۱۹ بازیکن رسید که در ادامه ۲ بازیکن هم برای رقابت‌های لیگ ملت‌ها از جمع بازیکنان خارج خواهند شد. بازیکنی در اردوی تیم ملی خواهد ماند که شرایط بهتری نسبت به رقبای خود داشته باشد و یک سرمربی هم هیچ گاه ریسک نمی‌کند که منتظر آماده شدن بازیکن باشد؛ چرا که در این مقطع زمانی زمان برای تیم ملی و کادر فنی بسیار محدود است.

او تصریح کرد: جواد کریمی، پوریا یلی، امیرحسین توخته و سلیم چپرلی هم از اردوی تیم ملی به صورت کامل کنار گذاشته نشده اند و قرار است آمادگی خود را در اردوی جوانان ارتقا دهند و خود را در آماده‌ترین حالت ممکن حفظ کنند؛ چرا که ممکن است برای اردو‌های آماده سازی تیم ملی برای المپیک باز هم فراخوانده شوند و از آن‌ها در اردوی تیم ملی استفاده شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار