سازمان بهداشت صنعت نفت اعلام کرد این سازمان با استفاده از روش برون سپاری، از امکانات خارج از شرکت، برای ارائه‌ خدمات جدیدتر بدون اضافه کردن نیرو و هزینه‌های ثابت بر بودجه خود بهره می‌برد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در واکنش به گزارش « تکذیب در کلام، برون سپاری در عمل / چه چیزی در انتظار سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است؟» اعلام کرد در پاسخ به مطلب مفصل و غیر دقیقی که در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در صفحه باشگاه خبرنگاران جوان درج شد، جوابیه‌ زیر در جهت احترام به افکار عمومی و دغدغه‌های همکاران ارجمند ارائه می شود.

سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مطابق با اساسنامه‌ خود برای ایجاد تسهیلات لازم در جهت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی و صنعتی به کلیه کارکنان شاغل در صنعت نفت به خانواده‌های آنان تاسیس شده است.

برخلاف تصور نویسنده‌ مطلب برون‌سپاری به منزله‌ خصوصی سازی سازمان نیست بلکه یکی از روش‌های ارائه خدمات به جمعیت تحت پوشش است.

سازمان با استفاده از روش برون سپاری، از امکانات و خدمات تخصصی خارج از شرکت، با نظارت کامل خود برای ارائه‌ خدمات جدیدتر و متنوع‌تر بدون اضافه کردن نیرو و هزینه‌های ثابت بر بودجه خود بهره می‌برد.

شایان ذکر است که وزارت بهداشت و درمان نیز در بسیاری از موارد از این راهکار به صورت وسیع استفاده می‌نماید؛ بنابراین برون سپاری خدمات تصمیمی است که مدیریت عالی سازمان اتفاقاً با بلند نظری و در نگاهی غیرصنفی، در راستای ارایه‌ی خدمت بیشتر و مدیریت بهینه‌ی منابع خود اتخاذ کرده است.

مع الوصف در نگاهی دقیق و خوش بینانه متن منتشر شده علی‌رغم لحن تند و برخوردار نبودن از دقت کافی، بیانگر این است که جمعیت تحت پوشش شاغل در صنعت به درستی از جایگاه سازمان در صیانت و پشتیبانی از سرمایه‌های نیروی انسانی مطلع هستند و تداوم حضور و خدمت‌رسانی این دستگاه را با جدیت و نگرانی تمام مطالبه و پیگیری می‌نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعت نفت ، برون سپاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار