بازار ارزهای دیجیتال هفته گذشته نوساناتی را پشت سر گذاشت که در نتیجه آن قیمت اتریوم رکورد شکنی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از کوین دسک؛ هفته گذشته قیمت ارز دیجیتال اتریوم با یک رکورد شکنی توانست از مرز 3 هزار دلار عبور و توجه فعالان بازار ارز‌های دیجیتال را به خود جلب کند. این هفته نیز این رمز ارز چند بار دیگر توانست رکورد شکنی کند، اما به مرز ۴۰۰۰ دلار نرسیده بود. اکنون، اما قیمت اتریوم برای اولین به ۴۰۰۰ دلار رسید و رکورد دیگری برای این رمز ارز ثبت شد.


بیشتر بخوانید


در حال حاضر اتریوم با قیمتی حدود ۴۰۳۰ دلار خرید و فروش می‌شود و ارزش آن به بیش از ۴۶۰ میلیارد دلار رسیده است، اگرچه این ارزش از بیت کوین خیلی کمتر است، اما این ارز دیجیتال در حال نزدیک شدن به جایگاه با ارزش‌ترین رمز ارز بازار است.

قیمت اتریوم برای اولین بار از مرز 4000 دلار گذشت

نوسان در قیمت دیگر ارزهای دیجیتال

در گذشته بیت کوین توانسته بود که از مرز قیمتی ۶۰ هزار دلار عبور کند، اما این رمز ارز نیز دچار نوسانات بازار شد و در روز‌های اخیر نتوانسته بود دوباره به جایگاه قبلی برگردد. با این حال، اما قیمت بیت کوین نزدیک به ۶۰ هزار دلار و ارزش آن از ۱.۱ تریلیون دلار نیز بالاتر رفته است.

قیمت اتریوم برای اولین بار از مرز 4000 دلار گذشت

در ماه‌های گذشته، اتریوم برای اولین بار به قیمت ۲۰۰۰ دلار رسید و توانست این افزایش قیمت را نگه دارد و آن  را رشد دهد، اما این رشد قیمت دوام نداشت و قیمت این رمز ارز دوباره به کمتر از ۲۰۰۰ دلار سقوط کرد. فعالان بازار ارز‌های دیجیتال از ماه آوریل شاهد رشد قیمت اتریوم بودند و اکنون این ارز دیجیتال توانسته از مرز ۴۰۰۰ دلار عبور کند.

قیمت اتریوم برای اولین بار از مرز 4000 دلار گذشت

دوج کوین نیز مانند اتریوم توانست نظر و توجه کاربران را به خود جلب کند، این ارز دیجیتال در روز‌های گذشته چندبار رکورد شکنی کرد و قیمتش بیشتر از ۷۰ سنت شد. دوج کوین همان رمز ارزی است که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس با انتشار توئیتی ارزش آن را بالا برد و مردم انتظار داشتند با انتشار توئیتی دیگر باز هم قیمت این ارز بالاتر برود و به یک دلار برسد، اما چنین اتفاقی نیفتاد. اکنون قیمت دوج‌کوین چیزی حدود ۵۳ سنت است.

قیمت اتریوم برای اولین بار از مرز 4000 دلار گذشت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.