رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان همدان گفت:۶۱ پایگاه اورژانس در این استان فعال هستند که بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر حبیب معصومی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان همدان گفت: با توجه به تعداد پایگاه‌های اورژانس هیچ کمبودی در آن‌ها نداریم و تا ماه آینده دو پایگاه دیگر در جورقان همدان و ساریجلو رزن راه اندازی می‌شود.

او ادامه داد: همچنین تا مرداد ماه امسال دو پایگاه اورژانس نیز در آب مشکین کبودرآهنگ و آزاد راه دوم همدان-ساوه راه اندازی خواهد شد و این در حالی است که هر پایگاه به ۷ نیروی انسانی، یک آمبولانس و خدماتی به مبلغ یک میلیارد تومان در راستای هزینه‌های جاری به صورت سالانه احتیاج دارد.

معصومی با اشاره به اینکه از سال ۹۲ تا کنون ۲۵ پایگاه راه اندازی شده بیان کرد: تمام این خدمات و فعالیت‌های چشمگیر اورژانس در برنامه ششم توسعه به ثبت رسیده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان همدان با بیان اینکه استان‌های همجوار با کمبود پایگاه‌های اورژانس مواجه هستند افزود: استان کرمانشاه در راستای تسهیل خدمت رسانی، به بیش از ۳۰ پایگاه اورژانس نیاز دارد.

معصومی بیان کرد: نیروی انسانی در سال گذشته ۲۰ داوطلب به اورژانس افزوده شد که خوشبختانه در این زمینه هم کمبود یا مشکلی نداریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.