معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: پرداخت حقوق پیمانکاران، به افزایش پیشرفت پروژه های عمرانی کمک می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در جلسه تعیین تکلیف مطالبات پیمانکاران راه‌های روستایی استان گفت: پرداخت مطالبات و صورت وضعیت‌های ارائه شده در زمان مناسب، از جمله حقوق پیمانکاران است که باید رعایت شود.

او پیمانکاران را از ارکان اساسی اجرای پروژه‌های عمرانی خواند و افزود: افزایش توان اجرایی  پیمانکاران برای ادامه کار و فعالیت، روند اجرای پروژه‌های عمرانی را سرعت می‌بخشد.

فرهادی با اشاره به اقدامات پیمانکاران راه‌های روستایی استان تصریح کرد: این افراد، نقش بسیار بسزایی در تأمین زیرساخت‌های روستایی و در نتیجه ارتقاء سطح رفاه جامعه روستایی استان دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران و کمبود منابع مالی در اختیار آنها، اجرای پروژه‌ها را مختل کرده و مردم را به عملکرد دستگاه‌ها بدبین می‌کند.

او بر پیگیری پرداخت بخشی از مطالبات معوقه پیمانکاران از طریق کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها و همچنین اعتبارات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان تأکید کرد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار