فرمانده انتظامی گلستان از تشدید محدودیت‌های تردد از فردا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار سعید دادگرفرمانده انتظامی گلستان گفت: برای حفظ سلامتی مردم، برای تعطیلات عید فطر محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است که از ساعت ۲ بعدازظهر سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه محدودیت‌های تردد اعمال خواهد شد.

او ادامه داد: پلیس در ۴ محور ورودی استان برای اعمال محدودیت تردد خودرو‌ها حضور دارد و برابر قانون با ناقضان مصوبات ستاد مقابله با کرونا برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان گلستان در خصوص نحوه اعمال قانون در این ایام گفت: ورود و خروج از مناطق قرمز یک میلیون تومان و مناطق نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه بدنبال خواهد داشت ضمن اینکه محدودیت تردد بین ساعات ۲۲ تا ۳ بامداد در تمامی مناطق شهری ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به فعال بودن دوربین‌های نظارتی پلیس در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها به منظور اعمال قانون متخلفان، افزود: تردد خودرو‌های شخصی در نقاط دارای دوربین بصورت هوشمند و در نقاط بدون دوریبن، از طریق ماموران پلیس کنترل خواهد شد.

سردار دادگر تاکید کرد: در این ایام ناوگان‌های حمل و نقل عمومی، خودرو‌های امدادی و خدمات رسان و خودرو‌های تامین کننده ارزاق مورد نیاز شهروندان می‌توانند در محور‌ها تردد کنند.

فرمانده انتظامی گلستان از شهروندان خواست: همچون گذشته با خادمان خود در نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای این محدودیت‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند و در تعطیلات پیش رو از هرگونه سفر پرهیز کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.