سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با افزایش ۲۵۶ بیمار کرونایی در استان شمار بیماران بستری شده در بیمارستان های استان، به ۱۶ هزار و ۱۸۶ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی شبانه روز گذشته آزمایش کرونای ۲۵۶ بیمار دیگر مثبت شد تا شمار بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ به ۱۶ هزار و ۱۸۶ نفر و شمار بیماران سرپایی کرونا به ۳۹ هزار و ۹۹۳ نفر برسد.

او با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۲ بیمار جدید استان هم براثر ابتلا به این ویروس جان باختند افزود: شمار جان باختگان از ویروس کرونا در استان به ۲ هزار و ۴۸ نفر رسید.

طاهری بیان کرد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون ۷۰۸ نفر در شهرستان‌های اسدآباد، ۸۹۵ نفر در بهار، ۹۵۵ نفر در تویسرکان، ۷۰۲ نفر در رزن، ۲۶۶ نفر در درگزین، ۲۹۶ نفر در فامنین، ۹۵۷ نفر در کبودراهنگ، ۲ هزار و ۸۹۵ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۱۱۸ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۱۱ نفر در همدان به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

او با بیان اینکه هم اکنون حال ۵۶ بیمار کرونایی استان وخیم است اظهار داشت: تاکنون ۳۸۴ غیر هم استانی هم با ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.