فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: بعد از ماه رمضان همچنان مراسم عزا و عروسی در شهرستان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت اله مهدوی، فرماندار شهرستان کبودراهنگ در ستاد پیشگیری و کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا این شهرستان گفت: وضعیت شهرستان از نظر رنگ بندی شیوع ویروس کرونا نارنجی است و سلامت مردم اولویت ماست و برای این کار از عید فطر برگزاری مراسم عروسی وعزا همچنان ممنوع باقی می ماند.

او افزود: تیم‌های بازرسی همچنان در شهرستان بازرسی‌ها را انجام می دهند و بجز گروه‌های شغلی ۱ و ۲ و بقیه گروه‌های شغلی تعطیل هستند و با متخلفین که شیوه نامه های ستاد کرونا را عمل نکنند برخورد قانونی می شود.

فرماندار کبودراهنگ با انتقاد از رعایت شیوه نامه های ستاد ملی کرونا در نانوایی ها افزود: امسال نماز عید فطر در فضای باز و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می شود.

مهدوی با تاکید بر اینکه محدودیت‌های ترددی در تعطیلات عید فطر در این شهرستان انجام می شود، گفت: بعد از ماه مبارک رمضان برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا و تجمعات همچنان ممنوع است و برای خروج از این وضعیت مردم همچنان باید از ماسک استفاده و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

دکتر احمدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در ۵ مرکز شهر‌های کبودراهنگ و شیرین سو و گل تپه درحال انجام است و از هفته آینده افراد بالا ۷۵ سال نیز آغاز می شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.